Lifestyle Tehnologie si internet

Beko a lansat masina de spalat care spala fara detergent si apa

Beko a lansat masina de spalat care spala fara detergent si apaParte din spiritul brandului Beko e să le ofere consumatorilor săi soluții ingenioase care să răspundă celor mai exigente cerințe și provocări. Și realizează toate acestea prin produse și tehnologii inovatoare.
Explicând această strategie, Hakan Bulgurlu, CEO Arçelik, a punctat importanța investiției în inovație pentru Beko:

Inovația este o parte semnificativă a succesului nostru. Fiecare companie afirmă că inovează. Dar ceea ce diferențiază Beko este faptul că ne dedicăm acelor inovații cu impact imediat. Ne concentrăm eforturile în a dezvolta și a folosi tehnologii care să facă diferența, în viața de zi cu zi a consumatorilor noștri din toată lumea. Acel tip de inovație care nu doar creează produse de ultimă generație – cum sunt cele lansate aici, la IFA. Ci inovație care poate într-adevăr să îmbunătățească viața consumatorilor începând chiar de astăzi.”

Vorbind despre succesul Beko pe piața din Europa, dl. Bulgurlu a declarat:
“În ultimii 7 ani,Beko a fost brandul de electrocasnice cu cea mai rapidă dezvoltare din Europa. Ne-am crescut cota de piață în țări cu economii puternice precum Franța, Italia, Spania și Polonia. În continuare, ne propunem să ne consolidăm poziția în Marea Britanie, cea mai competitivă piață din Europa, dar și țara unde Beko este cel mai bine vândut brand al nostru.

Tehnologiile Beko de ultimă oră

La ediția de anul acesta a IFA, Beko a lansat în premieră cele mai recente inovații în materie de tehnologii de vârf și produse, în linie cu cele mai noi tendințe globale, care îmbină designul ingenios și soluțiile sustenabile.
Cele mai recente inovații tehnologice includ:
·         EverFresh+® 0°C – cea mai nouă tehnologie de refrigerare Beko care menține prospețimea  produselor din carne, pește sau lactate cu până la de 3 ori mai mult, fără a le deshidrata, chiar și atunci când sunt ținute neambalate în frigider.
·         AirTherapy– cea mai recentă tehnologie în domeniul mașinilor de spălat. Sistemul inovativ al mașinii de spălat include atât un uscător, cât și un ventilator, care folosesc circulația aerului cald pentru a împrospăta o încărcătură de 1 kg de haine în mai puțin de 30 de minute, cu noul program Refresh.
·         IonGuard® – prima tehnologie în materie de mașini de spălat vase care eliberează ioni negativi în mașina de spălat vase, neutralizează mirosurile neplăcute și curăță aerul din interiorul acesteia. În plus, în linie cu dedicarea Beko de a oferi soluții sustenabile, noua tehnologie nu folosește gaze sau chimicale periculoase.
Și 3 soluții pentru produsele de gătit:
·         Split & Cook®- mulțumită tehnologiei Split&Cook®, cuptorul cu o capacitate de 82L este împărțit în două compartimente, ceea ce permite ajustarea separată a funcției de gătire, temperaturii și timpului pentru fiecare din cele două. Pe lângă funcția Split&Cook®, prin tehnologia Surf®, un flux de aer cald este distribuit prin pereții cavității interioare a cuptorului, ceea ce permite o coacere uniformă.

  • Plita incorporabilă cu inducție – cu un design atrăgător și opțiuni de utilizare ingenioase. Cu tehnologia cu acces direct la panoul de comandă, poți controla individual fiecare zonă de gătit a plitei cu butoanele de  On/Off și +/-, temporizare, funcția Booster și 9 trepte de putere.

·         HobToHood™- Sistem inteligent de comunicare între plita incorporabilă și hotă, cu o tehnologie prin care hota transmite wireless, în timp real, care sunt zonele de gătit active și care este nivelul de utilizare pentru a ajusta automat nivelul de ventilație. Sistemul eficientizează consumul de electricitate cu 65%, dar și nivelul de zgomot, motorul hotei Beko ProSmart™ Hoodfiind de trei ori mai silențios în comparație cu cele standard. Și toate acestea cu zero eforturi din partea consumatorilor.
 
Beko a lansat și o nouă gamă de electrocasnice mici, care completează gama de electrocasnice mari și le ușurează viața consumatorilor cu noi funcționalități. Printre acestea se numără:

  • robotul de bucătărie Beko – cu un motor de 1.000W și 12 trepte de putere, bol de otel inoxidabil  și cu sistemul Soft Start integrat, pentru a evita împrăștierea ingredientelor, și temporizator integrat, robotul Beko este soluția ideală pentru orice bucătărie.  
  • aparatul de Espresso Bean to Cup – cu un design ultra-compact, echipat cu panou touchscreen cu afișaj LED, 5 niveluri de măcinare și sistem de pre-fierbere, obții de fiecare dată cafeaua ta preferată.
  • aspiratorul Silent Storm EcoSmart – silențios, dar cu o putere mare de absorbție și eficiență energetică clasa A-25% (consum anual de doar 25 kW), aspiratorul Silent Storm EcoSmarte ușor de folosit și durabil în timp datorită designului special Perform Flex Body.
  • fierul de călcat SteamXtra™  – echipat cu talpă ceramică SteamXtra™, pompă de aburi cu presiune de 6 bari și jet de aburi continuu de 110 grame/ minut și ecran LED integrat, fierul de călcat te ajută să obții haine perfect călcate, cu efort minim.  

Frigiderul FC Barcelona

Tot în cadrul IFA 2016, Beko a marcat și parteneriatul cu FC Barcelona cu lansarea primului produs cu design special pentru fanii echipei spaniole.
Beko este partener premium al FC Barcelona din iunie 2014.

Atât Beko, cât și FC Barcelona împărtășesc convingerea că jocul este important și că avem nevoie de mai mult timp și de libertatea de a ne juca. Beko își propune să le ofere consumatorilor săi mai mult timp pentru lucrurile importante prin produse ingenioase, flexibile și tehnologii rapide.

Domnul Bulgurlu a declarat despre această lansare inedită a primului produs în parteneriat cu FC Barcelona:
“Valorile pe care Beko le împărtășește cu Barcelona, dar și parteneriatul nostru, sunt lucruri importante pentru noi, pe care ne dorim să le sărbătorim cum se cuvine. Cu această ocazie ne bucurăm să lansăm primul produs în parteneriat: frigiderul Beko cu tehnologiaEverFresh+, care menține alimentele proaspete cu până la de 3 ori mai mult timp.”
“Suntem convinși că acest design iconic va fi foarte popular în Barcelona, dar și în rândul fanilor fotbalului din toată lumea. Pentru început, lansăm o gamă de patru modele inspirate de identitatea clubului. Sperăm că acest prim pas va fi un succes și că vom lansa mai multe produse în parteneriat pe viitor.”

Redactia Egirl

Adauga comentariu

Click aici pentru a posta un comentariu