Providerii de pachete CATV din Romania se pot inspira in activitatea lor luand nota de initiativa excelenta a unei retele de televiziune prin satelit din Statele Unite, care a gasit de cuviinta sa structureze mai multe oferte de pachete TV special adresate audientei feminine, castigand doar prin aceasta simpla gaselnita comerciala nu doar clienti cu nemiluita, dar si recunostinta femeilor din America, satule sa tot urmareasca spectacolul violentei si al prostului gust cu care erau asaltate anterior.
DISH Network, reteaua de televiziune prin satelit in cauza, furnizeaza o selectie bine gandita de canale TV in regim normal sau HD, la preturi foarte accesibile si toate pe placul audientei feminine. Programele TV preferate de femei nu doresc sa ofere doar entertainment si stiri de interes, dar in egala masura au si o componenta educationala importanta, propunand nici mai mult nici mai putin decat adoptarea unui adevarat stil de viata marca DISH Network.
Femeile pot avea acces la programe de nutritie si sanatate pentru intreaga familie, la emisiuni utile pentru curatenia in locuinta si designul interior, cresterea copiilor, relatii romantice, valorile feminismului si modalitati de afirmare a femeilor in plan profesional si personal si o intreaga gama de alte programe menite sa emancipeze la modul foarte serios audienta feminina. Moda, fitness, astrologie, lifestyle, cariera si, in general, orice subiect de interes pentru o femeie sunt astfel mai usor accesibile, iar sfaturile pentru adoptarea unei vieti sanatoase si lipsite de stres sunt la ordinea zilei.
In Romania exista deja o adresabilitate crescuta a canalelor TV nationale catre audienta feminina si nu ar mai fi nevoie decat de o colaborare mai stransa intre acestia, oficialitati si furnizorii de pachete CATV pentru a se putea structura mai intai si apoi oferta pachete TV atragatoare si la preturi convenabile pentru publicul feminin in mod special. Desigur ca in selectiile propuse vor putea fi integrate si canale TV de peste hotare, de asemenea de maxim interes, iar femeile din Romania nu ar avea decat de castigat din toate punctele de vedere.
Pachetele CATV special destinate audientei feminine neindoios sunt o afacere de succes, dar selectia de canale TV este nevoie sa fie facuta de profesionisti cu mare experienta in astfel de probleme si nu e rau daca acestia s-ar inspira si de la americani care au dovedit ca stiu ce fac atunci cand demareaza o treaba de asemenea proportii. Sa speram ca nu peste multi ani si in tara noastra femeile se vor bucura de un plus de calitate, platind fara multe comentarii tariful perceput de operatorii de CATV, dar beneficiind si de altceva decat de eternul circ cu care ne-au obisnuit "marii" realizatori TV de dupa revolutie.
Adauga comentariu