eboys Punctul lui de vedere

Punctul lui de vedere :: Internetul este folosit diferit de femei si barbati


Internetul este folosit diferit de femei fata de barbati

Daca barbatii aleg sa foloseasca Internetul in special pentru stiri, sporturi, afaceri si pornografie in cazul femeilor se cauta mai degraba sfaturi practice si informatii utile din domeniul sanatatii si al cosmeticelor sau pentru informare spirituala si dinamica relatiilor romantice. Ce e drept, e drept, barbatii isi petrec mai mult timp pe Internet decat femeile si se angajeaza mai usor in activitati din mediul online, dar si femeile vin puternic din urma acaparand arii vaste de pe world wide web.

Pentru barbati utilizarea calculatorului si a Internetului vine ca ceva natural pe cand femeile se descurca ceva mai greu in prima faza, de aceea preferand utilizarea serviciilor de email si cele de messenger altor aplicatii web mai putin accesibile lor sau despre existenta carora nu au nici cea mai mica idee. Tot prin natura lor, barbatii se angajeaza in activitati care au la baza actiunea, femeile alegandu-le pe acelea care le permit sa isi faca noi cunostinte si sa isi valorifice relatiile deja existente. Ele se feresc sa intreprinda actiuni cu grad mare de risc si sunt mai prudente decat barbatii in toate deciziile pe care le iau in mediul electronic.

Ceea ce este interesant si spune mult despre viitorul implicarii femeilor in mediul electronic este faptul ca tot mai multe tinere se adapteaza din ce in ce mai usor la activitatile d pe Internet care necesita cunostinte tehnice temeinice si se poate astfel prevedea ca in relativ scurta vreme ele vor face concurenta serioasa barbatilor exact in ariile unde acestia sunt in prezent cei care fac legea. Foarte demn de luat in seama este si faptul ca tot mai multe femei isi dezvolta propriul blog sau jurnal online ajungand aici sa depaseasca numarul barbatilor implicati in aceasta activitate. Si traficul de Internet catre site-urile detinute de femei sau cu subiecte pentru femei este in continua crestere, serviciile web pentru audienta feminina fiind una dintre cele mai rentabile afaceri din prezent.

Se spera, bazat pe statistici ca cele prezentate mai sus, ca prin implicarea masiva a femeilor in mediul online sa se aduca ceva mai multa organizare si simt estetic in multe arii de utilizare si sa asistam astfel la o renastere practic a Internetului pe baze ceva mai sanatoase si marcate de un echilibru natural.

Fiind mai obisnuite decat barbatii sa ofere, dar si sa ceara servicii de calitate femeile pot influenta decisiv cresterea standardelor de promovare pe web a unor afaceri sau doar simple servicii astfel incat sa nu mai avem pe viitor de a face cu lipsa totala de profesionalism si interes manifestata in prezent de multi dintre cei care pretind ca ar avea ceva de oferit in mediul online. Atentionati fara mila asupra minusurilor lor si obligati de cursul evenimentelor sa isi ajusteze politica la standarde mai competitive, distribuitorii de servicii de pe web vor fi nevoiti sa munceasca ceva mai mult, dar se poate ca si profiturile lor sa fie ceva mai mari, ei avand pe viitor de a face cu clientii stabili precum sunt femeile si nu doar cu deja obisnuitii utilizatori barbati, si acestia parca blazati si satui de lipsa de inventivitate a multor furnizori de servicii online.

Lucian Braca

Adauga comentariu

Click aici pentru a posta un comentariu