Începutul acestei primăveri marchează o iniţiativă specială, dedicată femeilor – Colgate-Palmolive declară Ziua femeii… în fiecare zi! Deşi există o zi internațională a femeii, celebrată înîntreaga lume, Colgate-Palmolive a pregătit o campanie prin care demonstrează că reprezentantele sexului frumos merită să fie sărbătorite de, cel puţin, 365 de ori pe an. Astfel, produsele de îngrijire personală, Lady Speed Stick şi Palmolive, create pentru a face femeia să se simtă frumoasă și încrezătoare în fiecare zi, revin în atenția publicului, sub o înfăţişare specială, în kituri personalizate, menite să ofere momente de răsfăţ femeilor.
Campania națională, intitulată “Ziua femeii e în fiecare zi!”, se desfăşoară în perioada 20 februarie – 20 martie 2014 şi beneficiază de promovare integrată, în mediul online şi în magazine.
« O femeie fericită se simte confortabil în propria piele, emană siguranţă şi încredere în sine. Ca o completare firească a eforturilor depuse de-a lungul timpului în dezvoltarea de produse care să asigure prospeţimea şi starea naturală de bine a femeii, Colgate-Palmolive lansează o campanie puternic emoţională, intitulată Ziua femeii e în fiecare zi!,ducând la următorul nivel grija pe care o avem pentru protejarea atributelor feminine. Ne dorim să dăruim motive de mândrie tuturor femeilor și să le reamintim că merită să fie răsfățate în fiecare zi. »,susţin reprezentanţii Colgate-Palmolive-România.
Produsele de îngrijire personală Palmolive şi Lady Speed Stick fac parte din ritualurile zilnice ale femeii moderne şi au fost mereu în centrul cercetărilor Colgate-Palmolive, în scopul îmbunătăţirii vieţii acestora. An de an, Colgate-Palmolive investește în inovație, dezvoltare şi diversificarea produselor de îngrijire din portofoliul său, pentru a satisface nevoile tot mai diferite şi particulare ale segmentului feminin. În ziua de azi, brandurile de îngrijire personală Palmolive şi Lady Speed Stick pun la dispoziţie o gamă variată de produse, pentru a răspunde cât mai bine complexităţii gusturilor și nevoilor feminine.
Astfel, în cadrul acestei campanii, au fost lansate seturile personalizate Colgate-Palmolive, special create pentru experienţe diferite.
Setul de îngrijire Palmolive Purple Kiss este alegerea perfectă pentru un moment de relaxare. Gelul de duş din componența sa, Palmolive Aromatherapy Absolute Relax, conţine ulei esenţial de Ylang Ylang şi extract de iris, ce redă un parfum calmant. În completarea lui, vine deodorantul antiperspirant Lady Speed Stick 24/7 Invisible, ce acţionează 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână, împotriva transpiraţiei şi mirosului neplăcut, fără a lăsa urme albe pe haine. Pentru întregirea look-ului feminin și fresh, setul Palmolive Purple Kiss vine împreună cu un lip gloss cadou.
Setul Palmolive Home SPA Treatment recreează experienţa băilor la hamam. Gelul de duş Palmolive Thermal SPA Mineral Massage are o formulă unică, îmbogăţită cu minerale de sare din Marea Moartă şi extracte de aloe vera, ce conferă o acţiune uşoară de gomaj, în timp ce gelul de duş Palmolive Thermal SPA Aqua Calm are o formulă delicată, îmbogăţită cu parfumul relaxant al extractului de bambus şi al florilor de lotus. Pentru un răsfățdeplin,setul conţine şi un burete de baie.
Setul Palmolive Naturally Moisturised asigură o hidratare profundă, de durată.Gelul de duş şi săpunul lichid Palmolive Ultra Moisturization sunt îmbogăţite cu extracte de origine 100% naturală din măsline şi aloe vera, precum şi cu un complex de vitamine. Setul este disponibil în magazine, la un preţspecial, cu o reducere de 10%.
Colgate-Palmolive celebrează şi premiază feminitatea
Prin accesarea aplicaţiei online www.everyspecialday.com, fanele Palmolive şi Lady Speed Stick România sunt invitate să împărtăşească motivul pentru care ele sunt mândre că sunt femei şi, astfel, au şansa de a câştiga marele premiu al campaniei, ce constă într-un weekend pentru două persoane, la un hotel cu facilităţi SPA din România.
În plus, pe întreaga perioadă a campaniei, în magazinele partenere, vor fi prezente echipele de consultanţi Colgate-Palmolive pentru a oferi consumatorilor sfaturi pentru o îngrijire personală individualizată, precum şi informaţii despre cum pot câştiga diverse premii instant, la achiziţionarea produselor Lady Speed Stick şi Palmolive.
Mai multe informaţii despre campania “Ziua femeii e în fiecare zi!” sunt disponibile pe paginile de Facebook: Palmolive România www.facebook.com/PalmoliveRomania şi Lady Speed Stick România www.facebook.com/LadySpeedStickRomania.
###
Despre Colgate-Palmolive
Colgate-Palmoliveeste lider mondial şi local în igiena orală.
Colgate-Palmolive România este prezentă pe piaţa românească din 1992 şi are un portofoliu ce cuprinde mărci locale şi internaţionale: Colgate, Palmolive, Lady Speed Stick, Mennen Speed Stick, Axion, Ajax, Protex, Super Cristal, Norvea şi D’Amaris.
Pentru mai multe informaţii:
Cătălina Ion
Media Associate
GolinHarris
[email protected]
Adauga comentariu