Fashion moments Moda

Traveling with toddlers: O saptamana in insula greceasca KOS

Traveling with toddlers: O saptamana in insula greceasca KOSAm continuat traditia din ultimii ani, si ne-am ales ca destinatie de “mers la mare” tot o insula greceasca si anul acesta. De data aceasta a fost vorba de KOS, o insula mult mai mica decat cele de anii trecuti (Rodos, respectiv Creta), dar care ne-a incantat insa la fel de mult.

In fiecare dimineata, eu cu micul shopaholic ne incepeam ziua pe malul marii, pe plaja pietroasa a hotelului, avind o ocupatie extrem de importanta timp de 1 sau 2 ore: aruncatul de pietre la loc in mare. Apoi, dupa un mic dejun delicios, ne continuam aventurile acvatice la una din piscinele hotelului. Dupa amiaza, cat timp cel mai mic shopaholic se odihnea, noi ne relaxam la o taverna greceasca, de preferinta undeva pe malul marii, iar apoi aveam program de explorat. Am facut hike pe un deal pietros pana la o cetate parasita (pe numele ei Paleo Pyli), am vizitat parcuri naturale cu animale, orasele traditionale de munte (Zia), un lac sarat pe malul caruia traieste o colonie de flamingo, copacul celebru al lui Hipocrate sau vechea cetate KOS.

Serile, invariabil, ne gaseau pe plaja care ne-a fermecat cel mai mult: Thermi, un loc unde un izvor termal extram de cald se combina cu apa rece a marii, intr-un mic golfulet c…Citeste in continuare pe shopaholic.ro

Articol oferit de Citeste mai multe Articole pe shopaholic.ro

shopaholic.ro

Adauga comentariu

Click aici pentru a posta un comentariu