Moda Sugestii

FURLA din colectia AW/2012 intra in promotii

FURLA, renumitul brand international de genti care interpreteaza de peste 80 de ani stilul italian într-o maniera contemporana si creativa, va invita în magazinul din Calea Victoriei să profitati de promotii de 30% la genti si portofele si de 40% la toate accesoriile din colectia toamna-iarna 2012.

Linia care s-a remarcat in cadrul colectiei AW/2012 a fost Divina, care a venit cu un nou model clasic elegant si s-a bucurat de un succes enorm, epuizandu-se in doar doua saptamani. Foarte cautata a fost si linia de genti casual Furla and I cu doua fete, din tipuri de piele diferite si intr-o multime de combinatii de culori.

FURLA din colectia AW/2012 intra in promotiiFURLA un brand de lux accesibil, cu produse la preturi bune mai ales in această perioadă de reduceri. Asadar toate fashionistele care vor sa adauge un accent de eleganta, feminitate si culoare tinutei lor sunt asteptate cu promotii de pana la 40% la toate produsele din colectia toamna-iarna.
 
Cu accente de culoare si creativitate, FURLA vine cu o imagine nouă an această iarna, folosind o cromatica îndrazneata, cu tonuri puternice si neconventionale, pentru un sezon care combate orice urmă de pesimism. Vorbim de o paleta de culori variata, de la portocaliu, verde, turcoaz, albastru si mov.

Sub noul concept,“FURLA and I”,geanta devine reversibila, versatila si functionala si subliniază complicitatea profundă dintre brand si consumatorul Furla, fiind mai aproape de femei, de  sperantele si visele lor de zi cu zi.

Accesoriile brandului italian: portfarduri, esarfe, mănusi, fulare, caciuli, palarii, curele, brelocuri, bijuterii, vin cu provocarea unui mesaj vizual dinamic si a unor combinatii neobisnuite de materiale, precum piele, nailon si cauciuc.

Despre FURLA
Prima colectie de genti si accesorii FURLA a debutat rasunator la sfarsitul anilor 70. Avangardiste datorită materialelor folosite precum pielea, nailon sau cauciuc modelele unicat se datoreaza viziunii designerului Aldo Furlanetto. De o elegantă atemporalăa, productia anuala depaseste 1 milion de genti distribuite în cele 319 magazine din lume, în peste 73 de tari, pozitionate în cele mai importante locatii internationale, din Kazakistan pana in Japan, din Brazilia pana în Korea.

De-a lungul anilor, FURLA a deschis magazine pe cele mai cunoscute strazi ale principalelor orase din întreaga lume, precum Rue Saint-Honorè din Paris, Via Condotti la Roma si Ginza-Tokyo. Primul magazin a fost deschis în Bologna, fiind urmat apoi  Roma, Paris si renumita Madison Avenue din New York. În România, FURLA a deschis primul magazin în anul 2005, pe Calea Victoriei în Bucuresti.

Ecaterina Virgolici

Adauga comentariu

Click aici pentru a posta un comentariu