Fashion moments Moda

4 roadtrips in 4: Primavara ne plimbam prin Romania -> Ziua apelor de toate soiurile

Ziua apelor de toate soiurile” align=”left” style=”float: left;padding-right:5px;padding-bottom:3px;” />Daca in prima zi am vizitat multe biserici, si in a doua am poposit pe la cetati, castele si conace, in a treia zi am avut tot felul de obiective acvatice. De altfel ne-am trezit pe malul unui astfel de obiectiv, un lac tare scenic, pe numele sau Valiug, dupa ce am ajuns seara tare tarziu la hotelul ales pentru a treia noapte pe drumuri de Romania. Valiug (numit si Gozna) este un lac de acumulare in Muntii Semenicului, amenajat pentru agrement. Pe malurile lui sunt mai multe hoteluri, dintre care cel ales de noi are ponton unde poti sta la plaja admirind peisajul montan si lacul, dar si poti inchiria hidrobiciclete si barci, ceea ce am facut imediat dupa micul dejun, cand ne-am luat portia de pedalat pe apa, spre marele amuzament al copiilor. De altfel e a doua oara cand ne plimbam cu hidrobicicleta in luna mai (prima data in Cluj), si Lucas se considera deja un expert in acest mod de a te deplasa pe apa.

Apoi am mai stat un pic pe ponton la o cafea, am urcat cu liftul de sticla pana la ultimul etaj al hotelului pentru a vedea mai bine panorama lacului, si am purces din nou la drum. Am mers prin Parcul National Semenic, avind ca tinta principala Cascada Bigar, faimoasa in ultima vreme dupa ce a fost inclusa in diferite topuri de frumusete ale cascadelor. Dar pana sa ajungi la Bigar, treci pe la ruda ei mai mica, o alta cascada, pe marginea drumului, pe care ne-am oprit sa o admiram (aceasta prima cascada nu pare a avea nume, toata lumea ii spunea simplu Prima Cascada).

Apoi, sesizind oportunitatea, ne-am oprit la o terasa cocotata la inaltime pe un deal, pe malul lacului Minis, sa mancam de pranz, de altfel singu… Ziua apelor de toate soiurile” target=”_blank”>Citeste in continuare pe shopaholic.ro