Fashion moments Moda

4 roadtrips in 4: Primavara ne plimbam prin Romania -> 2 nopti si o zi in Clisura Dunarii

2 nopti si o zi in Clisura Dunarii” align=”left” style=”float: left;padding-right:5px;padding-bottom:3px;” />Dupa 3 zile de alergat (in ritmul copiilor, bineinteles) pe la biserici, cetati, parcuri, terme, cascade si lacuri , in cea de-a patra seara a roadtrip-ului nostru prin Romania am ajuns in paradis. Sau asa cum a fost interpretat de natura la marginea sudica a tarii noastre, mai exact, Dunarea la Cazane, cu al sau defileu. Am stiut din primul moment ca ne va place tare mult aici, de acum am zarit, prin holul de intrare al pensiunii, privelistea oferita de Dunare si muntii de pe partea sarba

Am zabovit aici cel mai mult din tot roadtripul nostru de primavara, si anume 2 nopti, ca sa avem o zi full in care sa ne bucuram de peisajul superb, si sa putem astfel descoperi aceasta zona a Romaniei. Dimineata ne-am inceput-o cu un mic dejun cu cea mai frumoasa priveliste posibila (timp in care Lucas a abuzat de trambulina de la locul de joaca si eu m-am amuzat facindui poze in salt deasupra Dunarii).

Prima activitate a zilei: croaziera cu barcuta pe Dunare. Intr-un roadtrip plin de peisaje frumoase, a fost cred cel mai scenic moment. Am vazut statuia lui Decebal, Tabula Traiana (vizibila doar de pe barca, fiind pe partea sarba), am intrat cu barca intr-o pestera si ne-a oprit pe mal pentru a intra cu piciorul in alta, micuta. Intreaga aventura a durat undeva sub 2 ore, si am mers pe Dunare din Eselnita, unde aveam pensiunea, pana la Cazane. Lucas a avut ocazia si sa fie capitan pentru prima data, si a luat pentru putin timp locul la volanul barcutei.

Dupa un pranz inapoi la pensiune (din pacate situatia restaurantelor nu este grozava in zona), a venit momentul sa descoperim Dunarea si din masina, intr-o plimbare de 2ore din Eselnita pana in Moldova Veche. Drumul, intortocheat si plin de serpentine, urmareste fidel Dunarea chiar de pe malul ei, si este o desfatare pentru ochi. Singura intrebare: unde sunt hoardele de turisti, care in orice alta tara ar fi luat cu asalt asa un loc superb. In schimb drumul este pustiu (daca am intalnit 10 masini in 2 ore e mare lucru). Bineinteles, are farmecul lui asa pustiu, cu Dunarea doar pentru tine, dar lipsa turistilor inseamna si lipsa oricaror facilitati turistice, care ar fi adus un plus de valoare experientei (ma refer si la restaurante si terase, dar si la amenajari precum platforme de observatie, vreun mic muzeu, etc).

Am oprit sa admiram in nenumarate locuri, intai in golful Mraconia, si apoi, de-a lungul drumului am intrat intr-o mica pestera si cascada (Gaura cu Musca pe numele ei). Ne-am mai desfatat privirile cu o stanca, Babacai, ascutita, ce iese brusc din apa, supranumita Degetul Dunarii, dar si cu cetatea Trikule, pe… 2 nopti si o zi in Clisura Dunarii” target=”_blank”>Citeste in continuare pe shopaholic.ro

Articol oferit de Citeste mai multe Articole pe shopaholic.ro

shopaholic.ro

Adauga comentariu

Click aici pentru a posta un comentariu