DERO crede în prospeţimea din inima României curate și a lansat la începutul verii o provocare pentru români: să dea culoare și formă acestei idei. Pasionaţii de design, profesionişti sau nu, au fost invitaţi să se inspire din lucrurile frumoase din jurul lor şi să creeze design-ul ambalajului pentru ediţia limitată a unuia dintre sortimenele DERO, care va ajunge pe rafturile din întreaga ţară.
Până pe 4 august, românii pot vota pe pagina de Facebook DERO una dintre cele 10 lucrări finaliste în cadrul etapei finale de votare națională. Cea mai apreciată creație va îmbrăca noul ambalaj al unuia din sortimentele DERO, în ediție limitată, și va fi premiată cu 4.000 de lei. În plus, toate lucrările finaliste vor fi premiate cu 1.000 de lei. Lucrările sunt semnate de Lana Dumitru, Ionuţ Popescu, Cristina-Ruxandra Avram, Adriana Chele, Ciprian Bucur, Ţurcanu Teodor, Amuza Raluca Mariana şi Domiţian Tincaba. Votând pentru creația lor preferată, fanii DERO pot câștiga o excursie în inima României pentru 2 persoane și produse DERO.
“Dintotdeauna am ştiut că DERO este al nostru, al tuturor şi prin această campanie ne dorim să oferim românilor posibilitatea de a crea si a alege chiar ei ambalajul unui sortiment DERO, pentru a găsi la raft un produs cu care să se identifice. Este pentru prima oară când un brand de detergent din România lansează o asemenea provocare consumatorilor săi.”, a declarat Iulia Floricică, Senior Brand Building Manager Laundry, Unilever South Central Europe.
Cele 10 lucrări finaliste au fost alese din peste 150 de lucrări înscrise pe platforma The Creator a IQAds, în prima fază a competiției. Lucrările au fost selectate cu ajutorul unui juriu de specialitate și pe baza voturilor trimise de vizitatorii website-ului.
Despre DERO
DERO este liderul în volum al pieţei detergenţilor de rufe din România, o marcă românească modernă, cu o tradiţie de peste 40 de ani. Lansat pe piaţa din România în 1966 ca produs al fabricii de detergenţi din Ploieşti, DERO, al cărui nume provine de la „Detergenţi România” a ajuns în timp să devină marca sinonimă cu “detergentul”.
Brandul DERO a fost achiziţionat în anul 1995 de compania Unilever odată cu fabrica de detergenţi de la Ploieşti, fapt ce a însemnat începerea procesului de inovaţie prin modernizarea produsului, a ambalajului şi alinierea la standarde occidentale, dar totodată şi păstrarea specificului 100% românesc.
DERO a simțit în permanenţă nevoile consumatorilor săi, în anul 2000 fiind prima marcă din România care a lansat un produs “2 în 1”.
Campaniile DERO sunt memorabile – fie că a fost vorba despre “cele mai frecvente 99 de pete” sau despre “parfumul anilor cei mai frumoși”, momentele din viaţa brandului DERO sunt şi acum rememorate de consumatorii români. Începând din octombrie 2012, DERO a devenit şi mai prietenos, avându-l alături pe Clăbucel, celebra mascotă DERO. Prezent în toate comunicările de brand, Clăbucel a fost îndrăgit rapid, fiind jucăuş, amuzant şi harnic.
Adauga comentariu