Turismul nu ar exista ca atare in absenta unor atractii turistice emblematice pentru intreaga sa industrie, acestea trecand nu de putine ori pe plan secund odata cu trecerea vremii, dar ramanand chiar si asa pilonii principali pe care se cladeste de fapt infrastructura a tot ceea ce presupune turismul la nivel mondial.
In Europa, atractiile turistice reprezentative pentru turismul local nu sunt chiar atat de multe pe cat s-ar crede la o prima vedere, ele fiind insa arhicunoscute si de aceea reprezentative pentru turismul european de ieri, de azi sau de maine.
1. Turnul Eiffel
Emblema turistica nu doar a Frantei, dar practic a intregii Europe, celebra constructie metalica din Paris nu mai are nevoie de nici o prezentare, fiind una dintre putinele atractii turistice moderne care sa surclaseze multe alte destinatii de interes de varste mult mai venerabile decat Turnul Eiffel.
2. Coliseumul
Opus Turnului Eiffel prin vechimea sa considerabila, Coliseumul nu este insa mai putin emblematic pentru turismul european, bucurandu-se anual de milioane de vizitatori si aparand frecvent atat in filme de mare succes cat si pe coperta unor publicatii de prim rang a lumii.
3. Situl Acropole
Nu la fel de binecuvantat in vizitatori ca primele doua atractii turistice, Acropolele este o locatie unica, unde poti sa devii una cu istoria cea mai veritabila a ultimelor milenii, aici imaginatia zburand mai sus decat in multe alte puncte de maxim interes ale turismului mondial.
4. Palatul Buckingham
Desi separat de restul continentului, palatul Buckingham nu este mai putin european decat alte constructii similare ale Europei, el castigandu-si o binemeritata faima a elegantei si rafinamentului desi nu are mai mult de 200 de ani ca vechime.
5. Turnul Big Ben
Multe orase europene au cate un turn cu ceas, dar niciunul dintre acestea nu este mai cunoscut decat Turnul Big Ben, emblema traditionala a Marii Britanii, dar si una dintre cele mai interesante atractii ale Europei.
Similar cu atractiile turistice prezentate mai sus, continentul nostru se poate lauda cu sute de alte oferte de maxim interes, toate acestea impreuna reusind sa creeze un portofoliu de-a dreptul impresionant pentru turismul mileniului al 3-lea din batrana Europa, care continua sa aduca profituri imense pentru natiunile suficient de intelepte ca sa mentina in prim plan nu doar modernul, dar si traditionalul, atat de bine vandut ca imagine mai ales in lumea turismului.
Adauga comentariu