Madalina Anea, actrita de teatru si film ce a copilarit in Suceava, a spus „da” provocarii de a se alatura campaniei Dor de romanesc ca Ambasadoare a Bucovinei, in dorinta de a spune povestea dorurilor sale. Initiativa ce se mai desfasoara timp de 10 zile pe www.dorderomanesc.ro este un spatiu comun de manifestare a celor mai indragite momente din trecut evocate de plaiurile acestei tari, fie ca este vorba de amintirea unui loc, unei persoane, unui parfum, unei stari.
Cu emotie, Madalina povesteste despre insemnatatea acestor sentimente ce se regasesc in tot ceea ce face: „De fiecare data cand incep un nou proiect, o piesa de teatru sau un film, cand sunt la prima lectura, apelez instinctiv la dorurile mele. Cel mai mare dor al meu este campul cu flori de acasa. Iubesc florile si iubesc libertatea.”
Povestea completa a Dorului de Bucovina poate fi vizionata AICI. Productie video: Pink Stripe Group / Muzica: Maria Chifu (voce) si Radu Valcu (chitara).
Proiectul, lansat in luna octombrie, a dedicat cate o saptamana plina de povesti si doruri celor 10 regiuni ale tarii, care au fost reprezentate pe parcurs de cate o ambasadoare desemnata pentru fiecare zona. Campania „Dor de romanesc” a reunit pana in prezent noua personalitati feminine cu valori inradacinate, care poarta in suflet meleagurile natale si imbina traditia cu modernitatea, iar impreuna completeaza imaginea Iutta: artista Eglantina Becheru ca Ambasadoare a Olteniei, jurnalista si producatoarea Nata Albot ca Ambasadoare a Basarabiei, cantareata Paula Seling ca Ambasadoare a Maramuresului, vedeta TV Iuliana Tudor ca Ambasadoare a Munteniei, Adela Parvu, jurnalist si blogger de design interior, ca Ambasadoare a Transilvaniei, Ana Morodan, fashion blogger de renume in peisajul romanesc, ca Ambasadoare a Crisanei si Camelia Capitanu, prezenta remarcabila in lumea televiziunii si a universului culinar ca Ambasadoare a Moldovei.
Nicoleta Chirica, fondator şi designer Iutta declara: ”Pentru aceasta campanie am colaborat cu femei ce au o energie extraordinara, care ne inspira prin pasiunile şi proiectele lor. Poveştile lor de dor sunt foarte diverse dar in acelaşi timp, sunt unite de un numitor comun: dragostea pentru ceea ce inseamna romanesc. Atat dorurile lor, cat şi ale participanţilor la campania online, vor fi sintetizate intr-o creaţie ce se va contura la final de proiect, numita Dor calator.”
Cititorii sunt invitati sa acceseze platforma www.dorderomanesc.ro sa afle mai multe detalii despre campanie, sa descopere cat mai multe povesti emotionante din toate zonele geografice ale Romaniei si Basarabiei, dar mai ales sa isi impartaseasca, la randul lor, dorul, precum au facut cei peste 300 de participanti pana in prezent:
”Mi-e dor de acasa, de borsul cu sfecla al mamei, de aerul curat din munti pe care il recunosc chiar daca ochii nu ar putea vedea unde sunt, de padurile racoroase in care adunam in poala hribi, rascovi si vinetele, de mirosul painii scoase din cuptor, de binele si linistea de acasa. Mi-e dor sa-mi fie frica de atata liniste incat aud clar sunetul creionului care aluneca pe hartie. Prea mi-e dor...” Laura, Bucovina
Care e dorul tau?
O campanie sustinuta de ”Romania, tare de tot” by Intact Media Group.
Despre campania Dor de romanesc
Care e dorul tau? De la aceasta intrebare s-a nascut ideea campaniei „Dor de romanesc”, ce poarta chiar numele celei mai indragite colectii Iutta. Pe www.dorderomanesc.ro se doreste colectionarea dorurilor romanilor intr-un loc comun, ca un manifest pentru frumusetea si bogatia culturala din fiecare zona geografica a tarii noastre.
Campania, pe langa elementul online, va fi incununata de un traseu fotografic naţional pentru promovarea turismului romanesc, a brandului de ţara şi susţinerea obiceiurilor specifice fiecarei zone. De asemenea, dorurile culese in cele 10 saptamani ale campaniei vor crea geanta „Dor calator”, o geanta de voiaj ce va ajunge tot in posesia marelui caştigator. Alte 100 de premii ce constau in produse Iutta şi ale partenerilor işi aşteapta castigatorii.
Despre Iutta
Iutta este un atelier de creatie care are in portofoliu genti si accesorii din piele cu motive de inspiratie traditionala. Brandul reflecta dorul de romanesc prin valorificarea folclorului, suplinind nevoia de identitate care caracterizeaza prezentul. Simbolurile alese pentru cea mai recenta colectie, intitulata chiar „Dor de romanesc”, reflecta pitorescul si traditia fiecarei zone din tara si exprima principalele valori ale acesteia, putand fi regasite si in arhitectura veche sau straiele populare romanesti.
Colectia aduce la un loc 10 motive romanesti din diferite zone ale tarii noastre si, odata cu ele, dorurile fata de regiunile respective: Transilvania, Oltenia, Muntenia, Bucovina, Basarabia, Moldova, Dobrogea, Maramures, Banat, Crisana. Astfel, creatiile Iutta au in spate o poveste, un dor ce le inspira pe cele care le poarta sa isi aminteasca unde le sunt cu adevarat radacinile si valorile. De curand, linia Dor de romanesc a fost completata de Dor de copilarie, genti deopotriva pentru cei mari si cei mici, create cu gandul la povestile indragite cu care toti am crescut. Cum frumos ne descria o sustinatoare: "Voi, Iutta, ne faceti sa iubim dorul, desi el implica o absenta.”
Mai multe detalii pe: www.iutta.ro, www.facebook.com/Iutta.ro si pe pagina dedicata evenimentului.
Adauga comentariu