Beauty quizz Frumusete

Cȃnd ai zȃmbit ȋn oglindă ultima dată?

 

~ Noua campanie Dove Mirrors încurajează femeile să se privească în oglindă și să-și descopere frumusețea ~

Dove și-a asumat misiunea de a crea o lume în care frumusețea este o sursă de încredere, nu de anxietate. Astfel, încurajează femeile să-şi descopere frumusețea și să zâmbească atunci când se privesc în oglindă prin lansarea unei noi campanii, construite în jurul unui spot video – Dove Mirrors (https://www.youtube.com/watch?v=ky4-T6z0gDw&list=UUwnhD8ECd4GYZgacjdabzeA). Filmul subliniază discrepanţa dintre reacţiile femeilor adulte şi cele ale fetelor aflate la o vârstă fragedă, atunci când sunt în faţa unei oglinzi.

Campania are la bază cel mai recent studiu Dove conform căruia una din trei femei* recunoaște că se simte incomod şi își zâmbește foarte rar atunci când se privește în oglindă. Femeile sunt cel mai aprig critic al felului în care arată, atunci când se privesc concentrându-și mai degrabă atenția asupra defectelor, în timp ce tinerele fete adoră ceea ce văd în oglindă.

Femeile tind să se subestimeze atunci când se privesc în oglindă, iar acest comportament le afectează încrederea în sine şi le face să se simtă nemulțumite de felul în care arată. Sperăm că filmul Dove Mirrors va inspira femeile să reconsidere modul în care își percep imaginea în oglindă, astfel încât de fiecare dată când se privesc să facă acest gest doar pentru a-și confirma frumusețea” declară Dan Oprescu – Brand Building Director Home & Personal Care Unilever South Central Europe.

Frumusețea este o sursă de anxietate, ceea ce împiedică femeile să fie mulțumite de propria reflexie

Atunci când femeile privesc în oglindă văd dincolo de înfățișarea lor. De cele mai multe ori femeile își percep emoțiile negative, născute din nemulţumirea legată de felul în care arată. 60% dintre femei își percep starea de spirit, nu doar imaginea reflectată în oglindă, iar una din trei femei descrie ceea ce vede printr-un atribut negativ. Încurajarea femeilor să-și descopere frumuseţea, în primul rând în faţa oglinzii, le poate ajuta să-și îmbunătățească încrederea de sine și să-și atingă potențialul maxim de frumusețe. Dove crede că atunci când femeile arată și se simt bine, sunt mai fericite.

Fetele „oglindesc” comportamentul mamelor lor

Fetele copiază comportamentul mamelor lor în ceea ce privește frumusețea și încrederea de sine. Este important ca mamele să-și recunoască propria frumusețe și să dea exemple pozitive fiicelor lor. Dove invită toate femeile să retrăiască bucuria pe care o simțeau în perioada copilăriei, atunci când se priveau în oglinda, și să transmită sentimentul următoarei generații.

Cu cât privești mai mult, cu atât îți place mai puțin

Deși femeile se simt incomod atunci când se privesc, simt nevoia să se uite în oglindă foarte des. În medie, femeile se privesc în oglindă de aproximativ șase ori pe zi, ajungând la 50 de minute în decursul a 24 de ore. 15% dintre femei admit că nu au fost niciodată mulțumite de propria imagine în oglindă, considerând oglinda ca fiind cel mai aprig critic al lor. Deși nu le place reflexia lor, femeile își alimentează nemulțumirea legată de felul în care arată de-a lungul întregii zile, folosind diverse ocazii pentru a se privi în oglindă: în cea retrovizoare (50%), în geamurile magazinelor (48%) sau în oglinzile din lifturi (44%).

Dove invită toate femeile să-și admire frumusețea naturală atunci când se privesc în oglindă și să zâmbească.

Poți viziona video Dove Mirrors aici, pe Facebook.com/dove și te poți alătura conversației pe #MyBeautifulSelf.

**Sursa: Mirrors – studiu global Dove, 2013


 


 


 

Misiunea Dove:

Dove crede că fiecare femeie are dreptul la frumusețe și fericire, de aceea își asumă misiunea de a inspira femeile să-și atingă potențialul maxim de frumusețe și de a le încuraja să considere frumusețea o sursă de încredere, nu de anxietate.

Dove este diferit. Este primul brand care redefinește feminitatea și dă valoare frumuseții naturale, în pofida stereotipurilor de perfecțiune.

Dove inspiră femeile să-și aprecieze frumusețea la adevărata sa valoare, pentru că aceasta vine atât din interior, cât și din exterior. Privirea, zâmbetul, atitudinea, optimismul, simțul umorului sunt doar câteva dintre atuurile care pun femeile în evidență. Ele radiază de frumusețe când se simt bine în pielea lor și când se acceptă exact așa cum sunt.


 

Despre studiu

Studiul Dove Mirrors a fost efectuat la finalul anului 2013 pe un eșantion de 6.006 femei cu vârsta cuprinsă între 18-64 ani. Acesta s-a desfășurat în 12 țări: Statele Unite ale Americii, Canada, Mexic, Brazilia, Argentina, Marea Britanie, Germania, Italia, India, China, Tailanda și Filipine.

Studiul explică felul în care femeile se raportează la imaginea pe care o văd reflectată în oglindă și evidențiază mai multe aspecte cheie:

Femeile sunt nemulțumite de ceea ce văd în oglindă:

– 9 din 10 femei se simt incomod când se privesc în oglindă

– 1 din 5 femei recunoaște că nu a fost niciodată mulțumită de ceea ce a văzut în oglindă

– 6 din 10 femei aleg un atribut fizic negativ pentru a descrie cum se percep când se privesc în oglindă: ”prea grasă” (30%) și ”neatrăgătoare” (19%)


 

Dar se privesc în oglindă în mod regulat:

– în medie, femeile se privesc în oglindă de 6 ori pe zi, alocând acestui obicei 50 de minute pe zi / o zi pe lună

– 9 din 10 femei se privesc de-a lungul unei zile în: oglinzile retrovizoare (50%), geamurile magazinelor (48%), oglinzile compacte (46%) sau cele din lifturi (44%)


 

Femeile folosesc oglinzile pentru a se concentra pe ceea ce nu le place la ele:

– 1 din 4 femei se concentrează pe defecte

– 1 din 4 femei își încordează abdomenul atunci când stă în fața unei oglinzi

– 1 din 3 femei spune că uneori simte oglinda ca fiind cel mai aprig critic al ei


 

Oglinda reflectă mai mult decât înfățișarea:

– 6 din 10 femei își văd starea de spirit, nu doar înfățișarea atunci când se privesc în oglindă

– 3 din 4 femei aleg cuvinte emoționale pentru a descrie cum se simt când se privesc în oglindă, iar 1 din 3 femei folosește un cuvânt emoțional negativ, precum ”neliniște” (13%)


 

Privitul în oglindă le poate determina pe femei să se simtă mai rău:

– 1 din 3 femei se simte mai rău în legătură cu felul în care arată

– 1 din 5 femei recunoaște că își poate strica dispoziția pentru întreaga zi

– 1 din 5 femei uneori evită să se privească în oglindă

– femeile care sunt nemulțumite de ceea ce văd în oglindă se privesc mult mai rar (1,5 ori pe zi) în comparație cu cele mulțumite de felul în care arată


Femeile nu zâmbesc în oglindă

– 1 din 3 femei recunoaște că își zâmbește foarte rar atunci când se privește în oglindă

 

Ecaterina Virgolici

Adauga comentariu

Click aici pentru a posta un comentariu