Fulga e mai voinica, mai isteata si mai jucausa cu noua gama de iaurturi care ii dau putere si energie in fiecare zi! Acum Fulga ne ofera si noua noile ei iaurturi naturale bogate in proteine care intaresc organismul si il ajuta sa functioneze normal.
Albalact a ridicat-o pe Fulga la putere si a relansat pe piata iaurturile Fulga bogate in proteine, cu ambalaj nou, un portofoliu mai mare si o noua campanie de comunicare.
„Pentru ca Fulga este un brand preferat de familii si mai ales de copii, ne-am gandit sa continue traditia de a oferi numai produse sanatoase si hranitoare, nu doar gustoase, asa ca am imbunatatit iaurturile lansate in 2007 sub brandul Fulga. Iaurtul este o hrana de baza, prezenta zilnic intr-o alimentatie sanatoasa, iar noi vrem sa le comunicam consumatorilor ca iaurturile Fulga sunt o sursa bogata de proteine. Pentru aceasta relansare, am lucrat cu o noua agentie de branding pentru un nou ambalaj, iar campania de comunicare, semnata de Publicis, ne arata o Fulga mai energica si mai puternica”, a declarat Celina Condorovici, brand manager pentru Fulga.
Proteinele din iaurt de asimileaza usor si ajuta la refacerea si intretinerea muschilor, maresc ritmul metabolismului, iar organismul devine astfel mai puternic. De aceea Albalact recomanda copiilor si adultilor consumul zilnic de iaurt.
Noua gama de iaurturi proaspete Fulga cuprinde: iaurt natural 3% grasime in ambalaj mic de 150 de grame si ambalaj mare de 400 de grame; iaurt de baut 2% grasime in ambalaj de 375 de grame; iaurturi cu fructe 1,5% grasime – cu capsuni, cu visine, cu piersici si caise, in amblaje mici de 125 de grame.
Conceptul construit de agentia BrandTailors pentru noul ambalaj este acela de „iaurt la putere”. „Expresia vizuala este insasi Fulga, intr-o ipostaza foarte jucausa. Iaurtul ii da atata forta faimoasei vacute incat ea poate ridica marginea ambalajului ca pe o cortina pentru a oferi imaginea delicioasa a iaurtului simplu sau cu fructe din interior. Un factor foarte important in procesul de creatie a fost chiar Fulga. Veselia pe care o emana a facut ca fiecare zi petrecuta pe acest proiect sa fie extrem de distractiva. Si astfel, ideile au venit natural”, declara Andreea Florea, brand consultant la Bra…
Citeste in continuare pe coolinaria.ro
Adauga comentariu