Fashion moments Moda

Travel with kids: O zi in Bologna si imprejurimile ei

Travel with kids: O zi in Bologna si imprejurimile eiDupa o zi in Florenta, si o zi in care am facut un mini roadtrip prin Toscana, ultima zi din acel weekend prelungit am petrecut-o in Bologna, aici fiind aeroportul unde ne-a lasat si de unde ne-a luat Wizz.

Am inceput ziua direct cu o vizita in afara orasului, la Maranello, unde se afla unul din cele 2 muzee Ferrari. Ne-am plimbat vreo ora printre o sumedenie de masini rosii (dar si gri, galbene sau bleu), spre marele amuzament al copiilor, si am citit despre istoria Ferrari. Cel mai mult Lucas s-a distrat cand a urcat intr-o masina de F1, pentru o poza, si a putut invarti de volan dupa pofta inimii In apropiere, la Modena, se mai gaseste un muzeu Ferrari, de data aceasta dedicat lui Enzo Ferrari, dar nu am mai ajuns si acolo, desi parea si el interesant.

De abia dupa ce ne-am facut plinul de masini puternice si rosii, am revenit in Bologna, pentru a ii vizita centrul. Bologna poarta nenumarate nume “grassa”, cu referire la mancarurile grase si apetisante care se gatesc si se mananca aici sau “rossa”, din cauza zidurilor de caramida rosie din care sunt construite marea majoritate a cladirilor din centrul vechi. Amandoua poreclele le-am inteles o data ce am vizitat centrul orasului: am mancat delicios paste a la bolognese la o terasa in Piazza Maggiore (piata centrala), cu view la impozanta Basilica di San Petronio, si apoi ne-am plimbat printre cladiri rosiatice, si am admirat Fantana lui Neptun, din imediata apropiere. Ce am ratat au fost cele 2 turnuri, Torri degli Asinelli e Garisenda, unul dintre ele, de aproape 100 de metri, permitind pana sus accesul turistilor.

In turn nu am urcat pentru ca urcasem deja in Florenta in turnul Giotto, si ne-am dorit alt tip de activitate. Si nu a durat mult sa identificam ceva ce numai in Bologna poti gasi: traseul Portici di San Luca, un traseu lung de 5km, pana la biserica in varful dealului cu acelasi nume, o succesiune de trepte si drum in panta, care trece pe sub 666 arcade, din loc in loc lasind…Citeste in continuare pe shopaholic.ro

Articol oferit de Citeste mai multe Articole pe shopaholic.ro

shopaholic.ro

Adauga comentariu

Click aici pentru a posta un comentariu