Va veti intreba probabil ce cauta un articol despre tatuaje in mijlocul iernii? Ei bine, veti fi surprinse sa aflati ca tatuajele temporare sunt departe de a fi doar senzatia verii in materie de infrumusetare si vor ramane chiar si in moda iernii, mai ales ca Beyoncé s-a hotarat sa le puna in valoare.
Detinatoare a Beyond Productions LLC, Beyoncé a hotarat ca e vremea sa revolutioneze piata accesoriilor cu o colectie de tatuaje temporare. Desigur, pentru a-si face colectia si mai valoroasa, a lucrat cu o firma producatoare de produse de machiaj – Tempu – si a atasat si eticheta celei mai noi colectii Deréon. Cu astfel de reteta a succesului aproape garantata, Beyoncé incearca sa concureze probabil originalitatea legata de astfel de tatuaje manifestata inca din luna februarie a acestui an in colectiile Chanel. Daca pentru acestea din urma cuvantul de ordine a fost feminintatea, colectia intitulandu-se sugestiv “pasari si perle”, in cazul lui Beyoncé, ne indreptam mai mult spre latura negativa a personalitatii, ele fiind mult mai apropiate de ideea de tatuaj, asa cum o stim cu totii, ca insemn specific personajelor nu foarte cuminti. Desigur, lui Beyoncé nici nu i s-ar fi potrivit probabil imaginea de candoare, promovata de Chanel, asa incat in locul pasarilor sau al perlelor, ea a ales sa foloseasca paianjeni, lanturi si catuse sau combinatii alambicate de design floral si imagini futuriste. Desigur, nu puteau fi omise nici tatuajele infatisand sigla Deréon, dar nici cele care pot fi usor remodelate chiar de cei care vor sa le poarte.
Vestea buna este aceea ca, asa cum insasi numele o sugereaza, astfel de tatuaje rezista intre doua si cinci zile. Pentru a veni in intampinarea celor care isi doresc totusi mai mult, tatuajele marca Beyoncé se vand in seturi ce contin mai multe astfel de tatuaje, plus fotografii ale artistei, pentru exemplificare.
Daca vreti sa aveti parte de o experienta de moda inedita asadar in acesta iarna, sau daca vreti sa impresionati prin originalitate la petrecerea de Haloween, tatuajele temporare create de Beyoncé si comercializate de magazinele Sephora pot fi o solutie.
foto Northfoto
Adauga comentariu