Fashion moments Moda

Plimbari prin America de Sud: Doua zile cu Machu Picchu doar pentru noi

Plimbari prin America de Sud: Doua zile cu Machu Picchu doar pentru noiCand ai Machu Picchu practic doar pentru tine, doua zile la rand… Sau cum un ghinion poate fi de fapt noroc, in calatorii.

Stateam la hotel seara in Urubamba, si citeam biletele de tren spre Machu Picchu, de 9:45 parca a doua zi, facind planuri ca putem face si o baie in piscina dimineata inainte sa mergem la gara; cand vine receptionerul usor verde la noi, si ne anunta ca la 6 dimineata fermierii incep greva, si vor bloca orice drum, asa ca daca vrem sa ajungem la gara, pe la un 4 dimineata ar fi bine sa plecam. Cum citisem de grevele din Cusco, si ca nu e de joaca cand sunt, l-am ascultat si la 4:45 eram deja in gara, dormitind in masina noastra inchiriata, langa un grup de chinezi ce dormeau si ei intr-un minicar. La 6:45 ne-am dat jos, intr-un Ollantaytambo pustiu, credeam noi inca adormit, si am purces, daca tot aveam timp, sa vizitam ruinele (fantastice) de aici. Pe la un 8:30 trecem in doara pe la ghiseul de bilete, sa vedem daca trebuie cumva sa schimbam biletele noastre printate cu altceva emis acolo. Cand ne vede biletele, tanti de la ghiseu incepe sa se agite si sa tipe sa ne ducem direct la tren. Noi, relaxati, ca aveam trenul peste 1h si ceva doara, ne ducem totusi pe peron. Si direct ne baga in tren, noi si chinezii de langa din parcare, si doar cu noi trenul pleaca in maxim 10 minute. Cu vreo 45 de minute mai devreme de ora inscriptionata pe bilet. Aflam ca altcineva din trenul nostru nu a mai reusit sa ajunga la gara, asa ca am beneficiat, noi doi, de vagonul nostru privat. Din Aguas Caliente inapoi au reusit sa evacueze vreo 3 trenuri cu turisti, pana fermierii in greva au blocat si sinele ferate cu bolovani. Dupa trenul nostru a mai venit inca un tren cu cativa turisti, dintre care 2 doctori din SUA, cu care ne-am imprietenit apoi in gara la intoarcere, au venit pe niste biciclete prin balarii, pe camp, si pe sinele de tren, ca nu i-au lasat sa treaca pe drumul normal de blocada nici asa, fara masina. Si uite asa, cu un pic de adrenalina, Machu Picchu complet pustiu, magic, doar pentru noi, pentru doua zile! Evident, am ramas o noapte extra in Aguas Caliente apoi, deoarece greva a tinut 2 zile, si o data terminata, dupa ce sinele de tren au fost curatate, au evacuat pe cei cu bilete de tren de o zi in urma. Iar dimineata, ajunsi inapoi din Machu Picchu, dupa terminarea grevei, strazile, mai ales in jurul lui Urubamba, aratau apocaliptic, deblocasera doar cate un sens in multe locuri, cu mormane de pietre, cu radacini de copaci, cu urme de focuri gigantice din aloe vera si alte ierburi. Si peste tot povesti cu turisti care nu au ajuns,…Citeste in continuare pe shopaholic.ro

Articol oferit de Citeste mai multe Articole pe shopaholic.ro

shopaholic.ro

Adauga comentariu

Click aici pentru a posta un comentariu