Fashion moments Moda

12 tari in 12 luni: Noiembrie in Elvetia

12 tari in 12 luni: Noiembrie in ElvetiaElvetia este o tara pe care am tranzitat-o de multe ori, in care am oprit pentru cateva ore de multe ori si in care am skiat (in domenii skiabile conectate la partii din Austria). Dar niciodata nu am dormit in Elvetia, si adaugind zborul direct Swiss Air, a fost o decizie extrem de simpla sa alegem sa petrecem cateva zile la inceputul lui noiembrie in Zurich.

Deoarece a fost vorba de o ocazie speciala (aniversare de 14 ani de relatie!) am ales un hotel special: The Grand Dolder, un hotel impozant cu aer de castel, ce domina Zurich-ul si iti ofera o panorama superba asupra orasului, lacului si muntilor fara numar din jur.

Ne-am rasfatat cu privelistea in fiecare dimineata la micul dejun (cand ne aducea un platou supra etajat cu branzeturi si fructe).

O alta facilitate de care ne-am bucurat la maxim cele 3 zile petrecute la Dolder a fost piscina superba si intreg complexul SPA extrem de interesant. Ne-am relaxat in Jacuzzi-urile cu apa calda exterioare, am stat pe niste sezlonguri pline de pietricele incalzite si am intrat in o camera speciala, plina de zapada.

In prima zi am decis sa vizitam Zurich. Am inceput cu orasul vechi, plimbare pe stradutele pietruite in panta si vizitatul bisericilor impozante si cu ceasuri gigantice pe fatada.

Apoi am continuat cu o plimbare pe faleza din jurul lacului, si, deoarece am avut parte de o vreme senzationala pentru noiem…Citeste in continuare pe shopaholic.ro

Articol oferit de Citeste mai multe Articole pe shopaholic.ro

shopaholic.ro

Adauga comentariu

Click aici pentru a posta un comentariu