Fashion moments Moda

12 tari in 12 luni: Iulie in Norvegia (V)

12 tari in 12 luni: Iulie in Norvegia (V)Am ajuns la ultimul episod din aventura noastra norvegiana (dupa Oslo, Bergen, Alesund si Trondheim).

Poate cea mai frumoasa zona din Norvegia vizitata de noi (desi in fiecare zi imi ziceam ca aia, fix aia, a fost cea mai frumoasa zi din excursie). Cu siguranta insa cea mai interesanta: 3 zile in plina zona arctica, una in centrul orasului Tromso si 2 spectaculoase pe o insula in apropiere.

Am stiut ca vom iubi Tromso decat am zarit priveslistea din fata hotelului:

In prima seara am traversat podul gigant pana la Ice Cathedral, o biserica spectaculoasa, intr-o arhitectura ce aminteste de un ghetar.

Dar nu ne-am oprit prea mult la ea, pentru ca urma sa ne intoarcem in cateva ore din nou la ea. Intai planul era sa urcam cu telecabina pana sus in varful unui mic munte, sa ne delectam cu un pahar de vin la inaltime si sa facem un hike pe culme si apoi pana in vale (care s-a dovedit mult mai dificil si mai abrupt decat ne imaginasem noi).

La limita de timp am ajuns inapoi la catedrala, fix inainte sa inceapa concertul de la miezul noptii: Midnight Sun, o experienta inedita si extrem de placuta.

A doua zi am continuat exploratul orasului Tromso, cu o vizita la Polaria, un centru destinat zonei arctice.

Si apoi am plecat inspre destinatia noastra finala: Sommaroy, adica insula verii, o…Citeste in continuare pe shopaholic.ro

Articol oferit de Citeste mai multe Articole pe shopaholic.ro

shopaholic.ro

Adauga comentariu

Click aici pentru a posta un comentariu