Fashion moments Moda

12 tari in 12 luni: Decembrie in Lituania

12 tari in 12 luni: Decembrie in LituaniaUltima luna a lui 2014 a insemnat ultima tara vizitata in cadrul rezolutiei 12 tari in 12 luni. Si, pentru ca ne-a placut Estonia vizitata in septembrie, dar si pentru ca ne place zborul direct si ieftin spre Riga cu AirBaltic, ne-am intors in decembrie tot in zona baltica, alegind de data aceasta sa vizitam Lituania si a ei capital Vilnius.

Similar cu Tallin , in Vilnius ajungi cu masina din Riga in aproximativ 3 ore jumatate. Am profitat de 1 decembrie cel liber, si am petrecut in Lituania 2 nopti si 3 zile aproape full (avionul aterizeaza in Riga la 8 dimineata, si pleca de acolo seara tarziu, la ora 23). In prima zi, imediat ce am ajuns in Vilnius, am purces sa exploram orasul. Primul obiectiv a fost dealul Castle Hill, pe care poti urca usor cu un mic funicular si unde se gaseste un turn transformat in muzeu. Ne-am bucurat de soarele stralucitor (desi la o temperatura de -10 grade) si de privelistea panorama a intregului oras.

Apoi am continuat plimbarea cu piata Catedralei si cu centrul vechi, cu cladiri vechi si sarmante.

Am mers pe strazile pietonale pana la primarie, in fata careia se organizase o mica piata de Craciun, cu vin fiert si delicatese.

Dupa cateva ore de mers prin frig, ne-am retras sa ne incalzim putin la hotel(am stat la hotelul Kempinski), in atmosfera chic de sarbatori creata in lobby si la piscina si centrul SPA de la subsol.

La ora 7 jumatate era programat un spectacol de Craciun in piata de vizavi de hotel, ce preceda aprinderea bradului gigantic si al luminitelor in tot orasul, asa ca ne-am infofolit bine si am iesit sa vedem.

Seara am incheiat-o in turnul de televiziune, unde este amenajat un restaurant rotitor (in 55 de minute faci un traseu complet).

A doua zi am evadat din oras, asa cum ne este obiceiul. Prima destinatie a fost Trakai (la jumatate de ora de Vilnius), unul din cele mai frumoase castel…Citeste in continuare pe shopaholic.ro

Articol oferit de Citeste mai multe Articole pe shopaholic.ro

shopaholic.ro

Adauga comentariu

Click aici pentru a posta un comentariu