Animale de companie Lifestyle

Animax anunță finalizarea EDUMAX

Animax anunță finalizarea EDUMAXAnimax anunță finalizarea EDUMAX, proiect de educaţie a copiilor privind creşterea şi îngrijirea animalelor de companie

  • – EDUMAX face parte din platforma de responsabilitate socială dezvoltată de Animax.

  • – 10 școli din sistemul public şi privat, din Municipiul București, implicate în proiect.

  • –  4.100 de elevi participanți în proiect.

  • – 560 de elevi beneficiari ai seminariilor pe tema comportamentului responsabil față de animalele de companie.

  • – Peste 180 de profesori implicați în procesul de derulare al proiectului.

  • – 110 elevi incluși în tombola EDUMAX.

  • – 15.000 EUR investiți în acest proiect.

Bucureşti, decembrie 2014: Animax, cea mai mare reţea de petshop-uri din România, anunță finalizarea EDUMAX – proiect de educaţie a copiilor privind creşterea şi îngrijirea animalelor de companie. Realizat în parteneriat cu Asociaţia CSR Nest şi Inspectoratul Şcolar al Municipiului Bucureşti, EDUMAX are drept scop promovarea unui comportament responsabil faţă de animalele de companie şi conştientizarea impactului acţiunilor noastre asupra acestora.

Ediția din acest an a proiectului s-a adresat copiilor din clasele 0-IV și s-a desfășurat în perioada septembrie-noiembrie 2014, în 10 şcoli din Bucureşti, atât din sistemul de învățământ public cât şi din cel privat. Proiectul EDUMAX a cuprins mai multe etape, copiii implicaţi în proiect fiind invitaţi să participe la o serie de activităţi menite să-i ajute să conştientizeze importanţa îngrijirii responsabile a animalului de companie.

Astfel, în cadrul primei etape a proiectului, care a constat în organizarea unui concurs de desen cu tema ”Prietenul meu necuvântător” au fost incluși 4.100 de elevi din ciclul primar coordonați de aproximativ 180 de profesori. În urma evaluării lucrărilor au fost aleși 560 de elevi – cu vârste cuprinse între 5 și 10 ani – care au participat la 28 de seminarii cu tema ”Cum îngrijesc animalul meu de companie”. Seminariile au avut loc în perioada 20 octombrie-27 noiembrie și au fost susținute de specialiștii Animax.

La finalul fiecărui seminar, cunoştinţele elevilor au fost evaluate printr-un test. 110 copii care au acumulat cel mai mare punctaj au fost incluşi într-o tombolă cu premii speciale constând în vouchere pentru produse destinate animalelor de companie. Premiile cu o valoare totală de 300 euro au fost acordate prin tragere la sorţi unui număr de trei elevi.

Tombola a fost organizată de Sfântul Nicoale, pe data de 6 decembrie, în incinta magazinului Animax din Complexul Comercial Vulcan Value Center. La eveniment au au participat aproximativ 150 elevi din școlile partenere și părinții acestora, profesorii coordonatori, precum și copiii angajaților Animax.

Valoarea totală a proiectului a fost de 15.000 de euro, bani investiţi în materiale didactice pentru copii și premii.

Prima ediție EDUMAX ne-a confirmat faptul ca fundamentarea unei atitudini față de animalele de companie trebuie să înceapă din copilărie. Copiii au fost deosebit de receptivi și s-au implicat activ atât în concursul de creație cât și la seminariile despre îngrijirea animalelor. Chiar dacă unii dintre ei nu au acasă un animaluț de companie, au învățat cum să se comporte cu animluțele în general, să le trateze cu multă responsabilitate și respect și să le înțeleagă nevoile.” a declarat Adriana Aruxandei, manager dezvoltare reţea Animax.

Anul acesta am avut un proiect pilot, iar reacțiile celor implicați ne-au arătat că este un proiect care merită continuat. Am început deja să analizăm nevoia de astfel de proiecte la nivel național și în urma unei astfel de analize vom decide dacă proiectul va fi axat în continuare doar pe București sau îl vom extinde și în alte orașe din țară, unde suntem prezenți cu magazine. " a contiunat a Adriana Aruxandei.

Proiectul EDUMAX și-a atins toate obiectivele propuse, atât în ceea ce privește numărul de beneficiari direcți și indirecți cât și impactul asupra acestora. Pe parcursul implementării am observat o deschidere foarte mare a școlilor partenere dar și un interes ridicat al copiilor față de ideea de a avea un comportament responsabil față de animalele de companie. Acest lucru demonstrează nevoia de astfel de proiecte de educație în România, dar și potențialul de dezvoltare al acestora”, a declarat Sergiu Sebesi, președintele Asociației CSR Nest.

EDUMAX este susţinut şi de platforma online www.edu-max.ro care cuprinde informaţii despre proiect, şcolile implicate, etapele desfăşurării programului şi multe informaţii utile despre îngrijirea animalelor.

Despre Animax:

Cu o experienţă de 16 ani pe piaţa din România, Animax este un brand dedicat creşterii şi îngrijirii animalelor de companie care oferă servicii complete iubitorilor de animale, dar şi o experienţă plăcută la cumpărături în spaţii moderne şi prietenoase. Animax oferă cele mai diverse produse pentru creşterea şi îngrijirea diveselor specii de animale de companie, consultanţă de specialitate, servicii de cosmetică&spa pentru animale, dar și servicii medicale şi produse farmaceutice, astfel încât consumatorul să-şi rezolve toate problemele într-un singur loc.

Despre Asociația CSR Nest:

Asociația CSR Nest este o organizaţie românească, cu caracter apolitic, non-profit, non-discriminatoriu pe criterii sociale, religioase, sexuale, etnice, de naţionalitate sau filosofice, supusă legislaţiei române în vigoare, înfiinţată în anul 2010. Misiunea Asociaţiei este aceea de a oferi soluţii şi servicii atât sectorului neguvernamental cât şi celui corporatist prin promovarea responsabilităţii sociale în rândul societăţii civile şi al companiilor. De asemenea, asociaţia îşi mai propune să contribuie la progresul social şi cultural, educaţional şi turistic al României.

Ecaterina Virgolici

Adauga comentariu

Click aici pentru a posta un comentariu