Evenimente Go out

Un sfert de secol Micri Gold In Romania

Un sfert de secol Micri Gold In Romania25 ani Micri Gold = 25% discount pentru toate bijuteriile din portofoliu
 
La 25 de ani de la inaugurarea primului magazin privat de bijuterii de lux din România – în anul 1991, Micri Gold a devenit prima casă romanească de bijuterii cu o tradiţie de peste un sfert de secol.
Pentru a marca acest moment istoric, reprezentanţii magazinului au pregătit tuturor clienţilor Micri Gold un discount de 25% la achiziţionarea oricărei bijuterii, “câte un procent pentru fiecare dintre cei 25 de ani de experienţe frumoase petrecute împreună”. Discountul este valabil pe tot parcursul anului 2016 şi nu este limitat la un anumit număr de produse sau achiziţii.
 “Vorbim despre un sfert de secol pe piaţa românească, în care Micri Gold s-a impus de la început ca trend setter, aducând branduri faimoase, în premieră şi în exclusivitate în România, cum sunt: Breuning, Bvlgari, Cartier, Chimento, Chopard, Claudio Fiorentino, Damiani, de GRISOGONO, Dubey & Schaldenbrand, Fope, Gianni Lazzaro, Le Midi, Salvini, Schoeffel, Perrelet, Rauschmayer. Am pornit într-o perioadă dificilă, de pionierat, în care piaţa nu era pregatită pentru acest tip de produse şi am ajuns acum, după 25 de ani, să activăm într-o piaţă matură, în care cumpărătorii cunosc calitatea produselor, vorbesc limba ‘brandurilor’ internaţionale, au aşteptări si standarde ridicate. Sunt valori pe care noi le-am propus din start şi care, in timp, ne-au motivat şi ne-au făcut şi pe noi să evoluăm”, mărturiseşte Dl Cristian Ioniţă, fondatorul Casei de bijuterii Micri Gold.
După 25 de ani, calitatea produselor Micri Gold rămâne cea cu care magazinul şi-a obişnuit clienţii, păstrând respectul faţă de valorile construite. Oferta Micri Gold este completată de calitatea serviciilor, în special a service-ului pentru bijuterii asigurat exclusiv de profesionişti instruiţi, sub atenta supervizare a producătorilor internaţionali. In aceste condiţii, vorbim despre preţuri accesibile în care se reflectă atât valoarea produsului, cât şi serviciul complet pe care clientul îl găseşte doar la Micri Gold.
            După ce a adus şi a reprezentat cele mai mari branduri internaţionale în România, Micri Gold pregăteşte pentru viitorul apropiat o schimbare de strategie prin abordarea unei nişe noi. Mai multe detalii despre acest subiect vom afla în următoarele luni.