Toată lumea o cunoaşte pe Lady Gaga, chiar dacă e o prezenţă destul de recentă pe piaţa muzicală, şi nu pentru că ar excela la capitolul voce, ci mai degrabă pentru apariţiile de-a dreptul înspăimântătoare pe alocuri. În ceea ce priveşte hainele pe care le poartă, pe scenă sau la diversele apariţii publice, toate au marca unui stil personal, probabil gândit ca o strategie de marketing, menită să atragă întotdeauna atenţia. Unii au asociat-o cu o imagine feminină a lui Marlyn Manson, alţii o consideră o inovatoare. Cert e că pentru Lady Gaga ceea ce am putea numi “normal” este tocmai anormalitatea vestimentaţiei.
Nu au scăpat de atenţia presei nici numeroasele atitudini sociale pe care artista le-a afişat în ultimul timp, de la protecţia animalelor, la susţinerea homosexualilor şi, mai nou, la campania de prevenire a virusului HIV. De fapt, această ultimă asociere a cântăreţei cu o campanie socială este la fel de relevantă ca şi felul în care a purtat anul trecut blănurile artificiale sau gestica destul de sugestivă, căci produsul promovat este nici mai mult nici mai puţin decât un ruj. Împreună cu o altă figură remarcabilă a show-biz-ului internaţional, care la vremea ei stabilea la rându-i adevărate tendinţe în moda, Cyndi Lauper, Lady Gaga este noua imagine a companiei MAC, în campania intitulată „From Our Lips” (Începând cu buzele noastre). Rujurile Viva Glam Gaga şi Viva Glam Cyndi fac parte din această colecţie, şi promit să înfrumuseţeze aspectul tuturor celor care le cumpără, în prag de primăvară. Desigur, scepticii ar putea crede ca un ruj marca Lady Gaga va aduce a sângeriu, şi probabil că nu multe femei îşi doresc o imagine atât de violentă. Totuşi, declaraţiile artistelor par a ne mai linişti, pentru că gama Viva Glam este, se pare, dedicată tuturor celor care vor să ştie mai multe despre cum se transmite virusul HIV, pentru a se putea feri de el, în special adolescentele. Aşadar, nuanţele în care vor apărea rujurile, la începutul lunii martie, sunt roz-bonon pentru Viva Glam Gaga şi roşu aprins, coral, pentru Viva Glam Cyndi. Mesajul campaniei este şi el unul cât se poate de atrăgător, axându-se, evident, pe faptul că o voce şi buze sexi pot la fel de bine vorbi şi despre felul în care ne putem proteja de boli. 18 martie este deci o dată de reţinut pentru toate acele femei care vor să aibă buze ca Lady Gaga, sau pur şi simplu îşi doresc să schimbe ceva în machiajul propriu. foto © Northfoto |
Adauga comentariu