Percepția celorlalți despre tine este rezultatul felului în care alegi să te comunici. Este în puterea ta să-ți influențezi parcursul profesional sau personal prin eforturile pe care le faci pentru a te pune în valoare, altfel spus, prin branding personal.
Brandingul personal este despre ce dorești să transmiți celor din jur, punctele tale forte, de diferențiere, care te pot face memorabil, dar și despre capacitatea de a comunica clar, consistent și constant și despre atenția pe care o acorzi îngrijirii personale. Primul pas către definirea brandingului personal este introspecția, iar al doilea este forma în care comunici – verbal, non-verbal (inclusiv prin ținuta pe care o ai). Succesul din cadrul interacțiunilor sociale este determinat de încrederea în sine, iar pe aceasta o poți construi eliminând acei factori care te împiedică să te simți bine în pielea ta, cum ar fi stresul, anxietățile, chiar și mătreața. Senzația de mâncărime la nivelul pielii capului, aspectul inestetic al mătreții, îndeosebi pe hainele închise la culoare, generează o stare de disconfort și te fac să te simți mai puțin atrăgătoare.
Paul Olteanu, trainer în comunicare publică și branding personal explică:
”Brandingul personal este un proces social, în care imaginea ta se conturează în mintea celorlalți din tot ce aud și văd despre tine. Iată câteva lucruri pe care ar trebui să le ai în vedere dacă vrei să-ți construiești un brand personal solid:
-
Ar trebui să începi prin a-ți răspunde la următoarele întrebări: Care este talentul tău?, Ce te pasionează?, Care sunt valorile tale? Ce te motivează? Şi odată ce ai răspuns la aceste întrebări, gândeşte-te cum faci să proiectezi răspunsul lor în mintea celorlalţi. „Cum îi fac pe ceilalţi să mă vadă în lumina potrivită?”
-
Brandingul personal este o investiție pe termen lung. În fiecare moment ai responsabilitatea față de tine să câștigi și să păstrezi încrederea celor din jur. Iar încrederea se construieşte din suma detaliilor şi se pierde uşor din lipsa congruenţei între ce pretinzi şi ce proiectezi.
-
Brandul personal bine construit poate funcționa ca un simbol. Poți ajunge să fii o sursă de inspirație pentru cei din jur, dacă investești energie, răbdare și atenție.
-
Rețelele sociale sunt cele mai accesibile platforme în care îți poți construi brandul personal, însă este important să fii o prezență relevantă, astfel încât să-ți faci vocea auzită în ”gălăgia” existentă. În România există peste 10.000.000 de utilizatori de internet şi 7 milioane de utilizatori de Facebook. Să nu fii prezent online înseamnă să pierzi întâlnirea cu milioane de potenţiali clienţi, parteneri sau angajatori.”
Încrederea în atuurile personale este dată și de grija pe care o acorzi modului în care arăți, ceea ce contribuie în mod decisiv la formarea primei impresii. Dacă ai un păr curat, fără mătreață, ai și încrederea să te arăți lumii exact așa cum ești, fără a avea nimic de ascuns.
CLEAR a dezvoltat șampoane antimătreaţă personalizate pentru femei și pentru bărbați, care hrănesc pielea capului în profunzime pentru eliminarea și prevenirea mătreții.¹
Șamponul antimătreaţă CLEAR women îți oferă îngrijirea de care ai nevoie pentru un scalp sănătos și un păr frumos. Are la bază NUTRIUM 10, un complex unic de agenți antimătreață, pro-vitamine, minerale, uleiuri și ingrediente active care elimină complet mătreața¹, pătrunde în profunzime și îngrijește pielea capului şi părul.
CLEAR Men este șamponul antimătreață pentru barbaţi numărul 1 în lume². Creat 100% pentru bărbaţi, CLEAR Men are la bază BIONUTRIUM 10, un complex unic de agenți antimătreață, pro-vitamine, minerale, uleiuri și ingrediente active care elimină complet mătreaţa.²
Pentru a fi cât mai încrezătoare în tine însăți, CLEAR îți oferă îngrijirea specializată de care ai nevoie astfel încât să nu ai nimic de ascuns.
CLEAR. Zero Mătreață.² Nimic de ascuns.
¹ Mătreaţă vizibilă, necesită utlizare regulată
² Calcule efectuate de Unilever în baza datelor raportate de Nielsen pentru categoria de şampon antimătreaţă de bărbaţi, utilizând datele cumulate din 39 de ţări în perioada Ianuarie 2014- Februarie 2013. Informaţii disponibile la cerere.
Adauga comentariu