Politicile noi de advertising si marketing din prezent se orienteaza din ce in ce mai mult catre publicul feminin, statistici recente aratand clar faptul ca femeile incep sa realizeze venituri substantiale, nu de putine ori cu mult peste cele realizate de catre barbati, lucru care se regaseste deja printre factorii ce pot influenta decisiv cursul economiei la nivel mondial.
Este o schimbare oarecum neasteptata, petrecuta ca rezultat al procesului masiv de imigrare si a eforturilor constante ale femeilor catre mai bine, ele specializandu-se temeinic si realizand venituri mai consistente, multi producatori fiind astfel prinsi pe picior gresit de aceasta noua realitate economica, dar adaptandu-se din mers pentru a face fata unei competitii care deja se anunta a fi deosebit de acerba.
Foarte dezamagitor pentru afacerile din prezent este insa faptul ca femeile dau un vot complet nefavorabil multor produse promovate agresiv pe piata de consum, peste 80 de procente dintre femeile care beneficiaza de produse si servicii diverse acuzand producatorii ca ies pe piata cu o oferta mult sub asteptari si care nu raspunde mai deloc standardelor de calitate vizate de publicul feminin.
Acesta este motivul pentru care toti producatorii si prestatorii de servicii seriosi, indiferent de domeniul lor de activitate, investesc tot mai multi bani in campanii majore de marketing, ei incercand asa sa afle cat mai precis ce isi doresc femeile si cum li se poate raspunde pentru ca atat ele cat si dansii sa beneficieze la maximum din aceasta relatie economica deosebit de profitabila pentru ambele parti implicate.
Femeile dau tonul la cumparaturi nu doar pe sectorul alimentar sau cel vestimentar, dar mai nou ele au inceput sa devina principalii actori pe piata marilor producatori de autovehicule, electronice, electrocasnice, produse farmaceutice etc., din acest motiv producatorii fiind practic fortati sa isi ajusteze oferta la niste standarde mai inalte, femeile reprezentand un public foarte influent, cu pretentii ridicate si deosebit de atente la raportul dintre pretul si calitatea marfii oferite lor.
Impartite pe categorii, dupa varsta, starea civila sau venit, femeile insumeaza cu adevarat o forta capabila sa dea tonul pentru viitorul economiei, numai mamicile, daca este sa dam un exemplu, putand sa aduca profituri imense tuturor operatorilor economici onesti si capabili sa faca fata cererii de produse si servicii specifice acestui grup de cumparatori. Cine alege deci sa ignore noile realitati ale economiei mondiale se indreapta garantat catre faliment, femeile devenind un public tot mai influent si mai greu de ignorat pentru orice intreprinzator din zilele noastre.
De sperat pentru toata lumea este ca publicul feminin sa actioneze cu mai mult spirit de raspundere odata ce toate femeile vor intelege ca au un cuvant greu de spus pentru cursul afacerilor la nivel global, in acest fel ele avand numai de castigat, cu totii putand beneficia laolalta, femei, copii si barbati, de produse si servicii mai de calitate si oferite, desigur, la preturi mult mai convenabile decat pana in prezent.
Adauga comentariu