Fashion moments Moda

7 trenduri must-have pentru femeia Motivi

7 trenduri must-have pentru femeia MotiviNoile trenduri in materie de fashion primesc un refresh in noul an si aduc cu sine elemente vestimentare moderne, pe care le transpun intr-o paleta larga de optiuni accesibile oricarei femei. Astfel, moda depaseste barierele tendintelor si ii ofera acesteia posibilitatea de a-si construi propriul stil vestimentar, in conformitate cu personalitatea sa.
Mereu in pas cu tendintele si dornici sa raspunda stilului si nevoilor fiecarei femei, designerii Motivi au adaptat noile trenduri dand viata unei colectii ce mizeaza pe feminitate, confort si eleganta.

Stilul 2016, in culori
Primul trend care se face remarcat este paleta cromatica bogata in care sunt pictate piesele vestimentare. Marsala, culoarea anului 2015, este detronata in 2016 de culori precum orhidee ametist, portocaliu cadmiu, roz cuartz, albastru tropical, verde oliv si gri stormy weather. Multitudinea de culori transforma orice moment intr-unul special, completat fiind de un look pe masura. Orhideea ametist este culoarea ideala pentru rochiile de seara, transformand look-ul intr-unul desprins parca dintr-o lume de basm. Culoarea portocaliu cadmiu, in schimb, este recomandata pentru accesorii, o esarfa sau o geanta in aceasta culoare fiind elementul care poate pune in valoare orice tinuta. Albastru tropical este alegerea perfecta pentru petrecerile din vara, fie ca este transpus intr-o salopeta stylish sau clasica rochie lunga. Pentru combinatii armonioase, galben mustar se alatura perfect nuantelor de verde oliv, dar si negru.

Nicio vara fara printuri
Sezonul cald este destinat articolelor vestimentare cu imprimeu. Fie ca este vorba despre rochii, topuri sau pantaloni, optiunile sunt multe si demonstreaza ca nicio garderoba nu ar putea fi completa fara ele. Printurile sunt conversationale, cu motive naturale, dungi, accente geometrice sau de inspiratie etnica, boho chic.

 
Funda, detaliul chic
Detaliile fac diferenta, iar colectia Motivi pentru acest an mizeaza pe funde de diferite dimensiuni. Ca accesoriu, sub forma unei esarfe, funda este elementul care da tinutei un look rafinat, indiferent ca vorbim despre outfit-ul destinat unei zile petrecute la birou sau unei iesiri in oras. 

Dantela, o nota de romantism atemporal
Tendintele 2016 pun pret pe feminitate si o pun in valoare cu piese realizate in intregime din dantela sau, pe alocuri, cu detalii subtile dantelate. Perfecta pentru a da look-ului un aer elegant si rafinat, dantela este vedeta sezonului primavara-vara, insa se va mentine in preferinte si in sezonul rece completand topurile si camasile, dar si articolele din tricot.

Go maxi

Trendul care a cucerit podiumurile in ultimii ani se mentine triumfator in topuri si in acest an. Rochiile si fustele maxi vor fi lait-motivul verii si, impreuna cu nuantele aprinse, confera un look chic si confortabil in acelasi timp, cu minimum de efort.

Umerii goi
Ca o prelungire a stilului feminin care domina tendintele, umerii dezgoliti sunt detaliul care face furori in sezonul primavara-vara. Drept dovada, se regaseste in cele mai diverse combinatii, de la hainele casual pana la tinutele elegante. Pot fi observate trei variatii: umeri dezgoliti cu bretele, umeri dezgoliti in totalitate sau umeri dezgoliti printr-o croiala asimetrica.

Pliseurile dau viata oricarui look
Un detaliu incantator, care poate scoate din anonimat orice look, pliseurile se regasesc in acest an printre preferintele designerilor. Cutele marunte si culorile intense confera tinutei dinamism si dau viata rochiilor si fustelor. 

 

Despre Motivi
Cu peste 400 de magazine in 32 de tari, Motivi este un brand de moda dezvoltat sub conceptul de fast fashion, creat in 1993 de Miroglio Group, unul dintre cei mai importanti retaileri din Italia cu traditie solida in fashion. Miroglio a fost fondat in 1884 ca magazin de textile in orasul Alba din nordul Italiei, iar, in prezent, compania a crescut la o retea de 1.300 de magazine monobrand in intreaga Europa, dar si in celelalte continente. Motivi reprezinta stilul si designul italian, pasiunea pentru moda si dorinta de a crea mereu ceva nou, de a seta trendurile. Clientul Motivi este chic, tanar si atent la propriul look. Acesta se imbraca pentru a iesi in evidenta, dar mereu isi pastreaza femininatea., Motivi a intrat in piata din Romania in anul 2004, iar, pana in prezent, are 15 magazine (Bucuresti, Timisoara, Constanta, Cluj-Napoca, Iasi, Suceava, Bacau, Arad, Ploiesti, Pitesti, Targu-Mures), 90 de angajati si urmeaza sa se extinda in continuare prin deschiderea unor magazine noi sau prin relocari, punand accentul pe imbunatatirea vizibilitatii si experientei clientului.

Ecaterina Virgolici

Adauga comentariu

Click aici pentru a posta un comentariu