H&M nu isi dezamageste fanii si clientii nici cu cel din urma anunt, cu privire la noa colaborare-designer, care va ajunge in magazine in luna noiembrie, conform traditiei respectata de cativa ani de lantul suedez. Alegind de fiecare data o noua directie, H&M incita prin traseul neobisnuit de designeri cu care a colaborat pentru colectiile in editie limitata care se epuizeaza de fiecare data in maxim cateva ore si pentru care fanii se lupta la propriu. Totul a inceput cu eternul Karl Lagerfeld, continuind apoi cu Stella McCartney, adepta unui stil lejer, casual, cu tendinte eco. Urmatorii pe lista au fost Viktor&Rolf, maestrii tinutelor clasice reinterpretate dintr-o perspectiva moderna, pentru ca stafeta sa fie preluata de regele rochiilor de seara sexy si a imprimeurilor salbatice Roberto Cavalli. Anul trecut a fost randul excentricei Rei de la brandul japonez Comme des Garcons sa incante clientii cu tinute nonconformiste si foarte multe buline, iar ultimul pe lista, in aceasta primavara, este britanicul Matthew Williamson, care a creat in total 2 colectii, cu haine pline de viata si imprimeuri vibrante. Asa ca nimic nu prevestea noua colaborare, cu nimeni altul decat brandul de pantofi de lux Jimmy Choo, H&M invitind pentru prima data un lant de accesorii. Astfel, pantofii care au innebunit intreaga lume atunci cand erau defilati in picioarele lui Carrie, Miranda, Samantha sau Charlotte in Sex and the City vor putea fi achizitionati la preturi mult reduse, in cadrul magazinelor H&M. Pentru a sarbatori aceasta colectie, Jimmy Choo a creat si o serie de haine, in ton cu incaltamintea, dar si accesorii, toate fiind comercializate la preturi H&M. In plus, nu au fost uitati nici barbatii, fiind in pregatire o colectie de incaltaminte si accesorii si pentru ei, tot marca Jimmy Choo.
Photo: hm.com |
Adauga comentariu