WINK este un brand de tricouri concept care vrea să redefinească modul în care tinerii se exprimă prin stilul vestimentar.
WINK a fost fondat în noiembrie 2013 de doi tineri designeri români, studenți la Arhitectură, Tudor Cucu și Vlad Sorescu. Amândoi având portofolii ample de design grafic, nu privesc WINK doar ca pe un business, ci și ca pe o modalitate de a da o dimensiune concretă conceptelor de design care până atunci existau doar în online.
Pornind de la ideea că stilul vestimentar este unul dintre cele mai puternice moduri prin care tinerii își pot ilustra identitatea, WINK este privit de către cei doi fondatori și ca o oportunitate de a redefini modul în care tinerii se exprimă prin intermediul pieselor vestimentare pe care le poartă. Prin cele cinci colecții concepute până în prezent, Tudor și Vlad le oferă oportunitatea să poarte artă, nu haine, “Dress in Art” fiind conceptul fundamental al brandului.
Prin linii drepte, culori puternice și iluzia unei a treia dimensiuni, colecția Think Geometric ilustrează personaje cheie din serialele cele mai populare în rândul tinerilor. Ideea a pornit de la modul de recreere pentru care optau cel mai adesea cei doi fondatori, vizionarea serialelor. Au identificat astfel o pasiune comună în rândul tinerilor și au ales să le ofere oportunitatea de a se identifica cu personajele preferate într-un mod mult mai concret.
Ideea reinventării portretelor se păstrează și în colecția Pixel Fashion, de data asta însă sub o altă formă . Fotografiile personajelor cheie din istoria modei sunt pixelate, iar numele lor sunt puse sub semnul întrebării, tricourile din această colecție sugerând nu doar dorința de individualizare, ci și pasiunea pentru modă, la cel mai înalt nivel.
Cea de-a treia colecție, Thornridge, surprinde prin ascuțimea spinilor, elementele recurente ale colecției. Stările variază de la atac, la ripostare, pasivitate și exaltare și sunt sugestiv ilustrate de titlul fiecărui tricou concept, dar mai ales de design-urile lor.
Animal Ink, cea de-a patra colecție, sugerează acțiuni sau inacțiuni, prin asocierea lor cu animalele care le definesc cel mai bine. Denumite sugestiv Hunt, Run și Blend, tricourile acestei colecții le permit tinerilor care le poartă să își exprime vizual stările de spirit.
Cea de-a cincea colecție, MISC, se opune tendinței de atribuire a unor etichete. Tricourile din această colecție sunt puternic individualizate și unicul element comun este intensitatea mesajului pe care îl transmit. Colecția include bufnița intitulată Eyes of wisdom, unul dintre tricourile care definesc cel mai bine conceptul WINK.
Din această colecție face parte și tricoul Elephant Bizar, conceput în urma colaborării cu Les Elephants Bizarres. Până în prezent, WINK a avut două expuneri în cadrul concertelor lor, accesul la evenimente fiind gratuit pentru cei care poartă tricoul Elephant Bizar. Cei doi fondatori sunt deschiși către alte colaborări cu artiști sau companii care vor un plus de autenticitate în crearea unei identități puternice.
Identitatea vizuală a brandului WINK este în strânsă legătură cu numele. WINK, prescurtarea de la We Ink Design, care este și numele site-ului (weinkdesign.com), este sugerat în logo prin picătura de cerneală neagră. În eforturile de a crea prin intermediul WINK o comunitate de tineri care știu să se exprime clar prin piesele vestimentare pe care le poartă, cei doi fondatori se regăsesc cel mai bine în citatul lui Ryunosuke Satoro, “Individually, we are one drop. Together, we are an ocean.”
Adauga comentariu