Urmand succese comerciale precum colaborarile cu Cavalli, Madonna, Viktor&Rolf, H&M a lansat pe 14 noiembrie o colectie cu totul speciala, destinata sezonului sarbatorilor care se apropie cu pasi repezi, colectie desenata in exclusivitate de Jimmy Choo pentru retailerul suedez. Fanele infocate Jimmy Choo s-au adunat inca de dimineata (si in unele cazuri de cu o seara inainte) in fata magazinelor H&M participante la lansare, pentru a putea avea sansa de a isi cumpara pantofi ai celebrului brand, la preturi cu mult mai mici. Anticipind succesul colectiei, doar primii 160 de clienti in fata usilor magazinelor au primit bratari colorate, in functie de culoarea de pe ele putind accesa pentru un interval de 10 minute raionul in care se gaseau pantofii. La avalansa de oameni care au luat cu asalt magazinele H&M a contribuit si elementul de noutate: este prima oara cand lantul suedez colaboreaza cu un brand de accesorii, dar constituie de asemenea o premiera si faptul ca Jimmy Choo si-a incercat mana in domeniul hainelor, realizind atat o colectie pentru femei, cat si una pentru barbati. Povesti de shopping hard-core nu au lipsit: in China imediat dupa epuizarea stocului, mici intreprinzatori organizasera deja tarabe la care vindeau marfa Jimmy Choo pentru H&M la suprapret, in alta parte un barbat dornic de a isi arata iubirea pentru partenera sa a stat alaturi de aceasta 12 ore in fata unui magazin, in asteptarea deschiderii usilor, in America s-au semnalat adevarate batai intre femei, iar unul din magazinele participante a anuntat epuizarea bratarilor inca de la 10 seara, practic cu o zi inaintea lansarii. Colectia pentru barbati s-a vandut intr-un ritm mult mai potolit, si a constat intr-o selectie destul de mare de modele de ghete, atat din piele, piele intoarsa sau cu catarame, blugi in 2 culori, tricouri simple, pulovere in V, scateva genti si portofele si o gecuta de piele care a fost cel mai cautat articol. Galerie
de poze :: Colectia Jimmy Choo pentru H&M (click pentru a mari) |
Adauga comentariu