Pe 29 noiembrie, în deschiderea sezonului de cumpărături de Sărbători, UniCredit Bank în parteneriat cu Mastercard dă startul unei experienţe de cumpărături diferite şi invită toţi bucureştenii să #cumperelocal, să #cumperecreativ. Miercurea Minților Creative își propune să ofere vizibilitate afacerilor românești, în special celor din industriile creative. Pentru o zi, business-urile creative din Bucureşti rămân deschise până târziu şi îi aşteaptă cu produse speciale, discount-uri şi experienţe tematice prin care spun povestea afacerii lor, pe cei care le trec pragul.
Evenimentulle oferă cumpăratorilor posibilitatea de a contribui la susținerea afacerilor românești făcute altfel, la dezvoltarea economiei locale și a societății în general, aducând vizibilitate și profit afacerilor creative şi dându-le încredere prin cumpărarea produselor lor.
Aici se poate da „Going” la Event.
”Platforma Minţilor Creative, lansată de UniCredit Bank îşi propune să crească actuala şi viitoarea generaţie de antreprenori creativi din România oferindu-le instrumente pentru a dezvolta business-uri solide. În Academia Minților Creative dezvoltăm antreprenori cu business-uri pornite din pasiune, care fac lucrurile altfel. PeRomanian Stories și în Ghidul 24/7 le spunem poveștile. Ca următor nivel de angajament, pe 29 noiembrie, la Miercurea Minților Creative, le vom oferi ocazia de a interacționa diferit cu publicul într-o zi eveniment, în care îi invităm să îşi promoveze produsele şi serviciile, să gândească oferte personalizate dar şi experienţe prin care cei care le trec pragul să înţelegeă valoarea business-urilor puse la cale de minţi creative”, a declaratAnca Ungureanu, Director Identitate și Comunicare în cadrul UniCredit Bank
„Credem cu tărie în valoarea antreprenorilor locali, pe care îi sprijinim cu bucurie prin parteneriatul cu UniCredit Bank, în cadrul Platformei Minților Creative. Mediul de business românesc are nevoie de oameni creativi, care fac performanță în afaceri și oferă cele mai bune produse și servicii. În acest sens, Miercurea Minților Creative este o inițiativă binevenită și o foarte bună ocazie de relaționare între antreprenori și public, un element cheie pentru evoluția unui business și pentru înțelegerea nevoilor consumatorilor. Mastercard oferă soluții tehnologice de plată moderne, rapide, eficiente și accesibile, perfect adaptate mediului de business și care sunt de un real folos atât pentru antreprenori, cât și pentru consumatori”, a declarat Ana-Maria Pochi, Account Manager în cadrul Mastercard România.
Afacerile care vor fi prezente la eveniment fac parte din diferite ramuri precum modă, design, accesorii, cosmetice, dar și cafenele sau restaurante. Pe lângă acestea vor fi implicate și săli de spectacol sau galerii de artă. Lista business-urilor, precum şi alte informaţii despre evenimentul de shopping sunt disponibile pe www.miercureamintilorcreative.ro .
Alături de platforma Romanian Stories, Ghidul 24/7, Pachetul Creativ și Academia Minților Creative, Miercurea Minților Creative face parte din platforma UniCredit Bank de susţinere a industriilor creative din România.
Adauga comentariu