Femei fiind, știm că bagajul pentru vacanță nu poate fi niciodată gata, nici chiar pe picior de plecare. De multe ori ajungem să adăugăm prea multe, apoi să ne răzgândim, ca în final să rămână și mai multe. Produsele de îngrijire au locul lor rezervat, însă de multe ori recipientele prea generoase ne dau bătăi de cap.
NIVEA îți vine în ajutor cu trei produse în varianta mini, pentru ca tu să lași îngrijirea pielii în seama experților și să te bucuri de vacanță. Gelul de duş NIVEA Creme Care, cu o formulă de îngrijire delicată cu pro-vitamina B5 şi uleiuri nutritive, îți va lăsa pielea piele curată şi catifelată, în timp ce crema de uz general NIVEA Care îți va hrăni pielea intens, pentru ca tu să te bucuri de 100 % hidratare şi 0% senzaţie grasă. Pentru o îngrijire completă a pielii tale, foloseşte deodorantul NIVEA Invisible for Black&White Clear ce oferă protecţie delicată, invizibilă şi eficientă împotriva transpiraţiei timp de 48 de ore, lăsându-ţi pielea parfumată şi catifelată.
NIVEA Gel de dus Creme Care, 2,73 lei (50 ml) NIVEA Care, cremă de uz general, 14.3 lei (100 ml)
NIVEA Invisible for Black&White Clear 3,41 lei (35 ml)
Bucură-te de aceeaşi îngrijire delicată şi eficientă în timpul călătoriilor, economisind spaţiu în bagaj şi timp în pregătirea lui!
Produsele NIVEA şi NIVEA MEN în variante mini sunt disponibile în centrele comerciale Auchan, Carrefour, Cora, Real, Billa, Kaufland din toată ţara.
Despre NIVEA:
NIVEA este cea mai de încredere marcă de îngrijire a pielii, la nivel mondial*. Cu o istorie de peste 100 de ani, NIVEA reprezintă expresia inovaţiei şi calităţii superioare în sfera produselor destinate îngrijirii pielii, fiind unul dintre cele mai mari şi mai importante branduri globale.
Manifestând mereu grijă pentru oameni, NIVEA a ajuns să fie, de-a lungul timpului, mai mult decât o marcă de îngrijire personală, devenind parte din familie.*Sursă: Euromonitor International Limited, NIVEA ca nume global de brand în categoriile: Îngrijirea Corpului, Îngrijirea Feţei şi Îngrijirea Mâinilor; în ceea ce priveşte valoarea de vânzare cu amănunte, în 2012.
Adauga comentariu