În zilele călduroase de vară, momentele fresh sunt cele pe care le aștepți cel mai mult. O baie în piscină, un cocktail răcoros sau o plimbare de seară pe malul mării – toate îți oferă o experiență fresh. Iar pielea ta are nevoie de aceeași senzație de prospețime în zilele toride.
Inspirate de senzațiile verii, noile deodorante NIVEA Deo Fresh îți aduc trei arome speciale, ideale pentru momentele când vrei să te lași purtată în lumi florale, tropicale, sau doar simți nevoia să dai refresh unei zile arzătoare.
Alege varianta care ți se potrivește și bucură-te de o vară în senzații limited edition!
Lasă-te purtată într-un paradis exotic cu deodorantul NIVEA Fabulous Flower Spray. Formula sa cu parfum tropical îngrijește delicat pielea, oferindu-ți protecție de lungă durată împotriva mirosurilor neplăcute.
Deodorantul NIVEA Magic Pearl Spray îți revigorează pielea cu un parfum floral, proaspăt, oferindu-ți protecție de lungă durată. Formula sa îngrijește delicat pielea, purtându-te într-o lume florală care îți încântă simțurile.
Răcorește-ți pielea cu deodorantul NIVEA Splashy Lime Spray. Parfumul său răcoritor de lemongrass îți va face zilele toride de vară suportabile, oferindu-ți protecție eficientă împotriva mirosurilor neplăcute.
Pentru mai multe detalii, urmărește paginile de Facebook si Instagram ale NIVEA România.
Prețuri recomandate:
NIVEA Deo Fabulous Flower– 10.99 RON/buc.
NIVEA Deo Splashy Lime – 10.99 RON/buc.
NIVEA Deo Magic Pearl – 10.99 RON/buc.
Despre NIVEA:
NIVEA este cea mai de încredere marcă de îngrijire a pielii, la nivel mondial*. Cu o istorie de peste 100 de ani, NIVEA reprezintă expresia inovaţiei şi calităţii superioare în sfera produselor destinate îngrijirii pielii, fiind unul dintre cele mai mari şi mai importante branduri globale. Manifestând mereu grijă pentru oameni, NIVEA a ajuns să fie, de-a lungul timpului, mai mult decât o marcă de îngrijire personală, devenindparte din familie.
*Sursă: Euromonitor International Limited, NIVEA ca nume global de brand în categoriile: Îngrijirea Corpului, Îngrijirea Feţei şi Îngrijirea Mâinilor; în ceea ce priveşte valoarea de vânzare cu amănuntul, în 2012.
Adauga comentariu