Fashion Against AIDS (FAA) este o initiativa importanta pentru H&M, iar anul acesta colectia are o abordare complet noua. FAA este o campanie destinata strangerii de fonduri si informarii, in cadrul careia s-au donat pana acum peste 41 milioane SEK pentru Designers Against AIDS (DAA) si pentru diverse alte proiecte internationale care lupta impotriva HIV/SIDA. Si pentru ca mesajul HIV/SIDA este important pentru toti tinerii, indiferent de sex, noua colectie sport cuprinde articole de imbracaminte unisex, usor de purtat, potrivit stilului personal. Colectia este disponibila in Departamentul H&M Divided din Unirea Shopping Center, incepand cu 26 aprilie, iar 25% din vanzari vor fi donate proiectelor dedicate tinerilor infestati cu HIV/SIDA din intreaga lume.
Stilul masculin este un trend pe care tinerele femei l-au adoptat cu uşurintă, iar bărbaţii sunt mai atraşi ca niciodată de mixurile vestimentare. Punctul de pornire îl reprezintă forma şi detaliile, tricourile sport, jachetele şi gecile fiind
create pentru a fi personalizate: mânecile pot fi rulate sau desfăcute din fermoar, pe talie se pot purta curele, toate articolele de îmbrăcăminte fiind complet adaptate pentru a fi combinate uşor cu oricare alt produs. Factorul-cheie
este confortul, culorile sunt naturale, dar şi pastelate, ceea ce înseamnă că pot fi purtate de oricine. O jachetă parka din nailon, drapată, arată bine purtată aşa cum este, cu mânecile desprinse de fermoar, sau accentuându-i
talia şi transformând-o astfel într-o rochie. Tricourile cu mesaje supradimensionate sau asimetrice pot fi purtate în timpul verii în nenumărate moduri – atât cu pantaloni sport cu dungi laterale, maiouri sau chiar cu pantaloni scurţi.
În al patrulea an de desfăşurare a iniţiativei FAA la H&M, ne propunem să promovăm sexul protejat şi implicaţiile pe care le are virusul HIV/SIDA, atât prin mesajele regăsite în colecţie, cât şi prin intermediul organizaţiilor care
beneficiază de profitul din vânzări. Fondurile au fost împărţite între Designers Against AIDS (DAA), ONG-ul care a adus conceptul Fashion Against AIDS la H&M şi care luptă pentru informarea tinerilor cu privire la virusul HIV/SIDA, promovând noi metode de educare şi derulare de campanii în cadrul grupurilor, YouthAids, pentru proiectele sale din Haiti şi Rusia pentru a preveni răs…Citeste in continuare pe shopaholic.ro
Articol oferit de Citeste mai multe Articole pe shopaholic.ro
Adauga comentariu