Fashion moments Moda

12 tari in 12 luni: Aprilie in Gibraltar

12 tari in 12 luni: Aprilie in GibraltarAprilie a fost o luna greu de stabilit. Nu vroiam chiar in zona tarii noastre, pentru a nu fi frig. Nu vroiam nici sa zburam mult cu avionul, peste mari si tari, in zone cu adevarat calde. Ne-am tot invartit pe harta Europei, pana ne-am impiedicat de un colt de stanca: Gibraltarul. Si imediat apoi am descoperit ca exista zbor direct (low cost, Blue Air) pana in Malaga, oras aflat la 100 si ceva de km de mica bucata de pamant cu aer englezesc. Insa pentru ca aparent lucrurile prea simple nu ne sunt pe plac, am conceput altfel excursia de 4 zile: zbor in Barcelona, dormit o noapte acolo, zbor intern Barcelona-Malaga, vizitat Malaga cateva ore si drum inspre Gibraltar cu masina inchiriata. Aici am stat 2 nopti, ca apoi sa ne mutam pentru ultima noapte in alt oras spaniol demult pe lista mea de vizitat: Sevilla. De aici am luat avionul (cu escala) inapoi acasa.

In Gibraltar, prima seara am epuizat tot ce iti oferea micul oras, plimbindu-ne pe strada pietonala atat de englezeasca si consumind cateva preparate british nu tocmai delicioase (placintele cu orice, mai ales cu chestii relativ scarboase, nu sunt pe lista mea de preferate).

Insa adevarata aventura urma a doua zi: hike de 8km pe The Rock (rezervatie naturala). Am inceput excursia cu un drum in sus cu telecabina. Unde am fost avertizati ca maimutele, care traiesc in libertate printre scanci si sunt de fapt principala atractie a Gibraltarului, sunt peste tot si sunt…Citeste in continuare pe shopaholic.ro

Articol oferit de Citeste mai multe Articole pe shopaholic.ro

shopaholic.ro

Adauga comentariu

Click aici pentru a posta un comentariu