Anul 2010 reprezinta pentru lantul de supermarketuri BILLA implinirea a 11 ani de cand activeaza pe piata din Romania. Aceasta aniversare va fi sarbatorita printr-o ampla campanie de oferte speciale, care va demara pe data de 16 septembrie si se va continua pana la sfarsitul anului. Programul se va desfasura in toate filialele BILLA din tara sub sloganul “Produse Unu’ si Unu’ la superpreturi”.
“De 11 ani BILLA Romania ofera permanent, produse de calitate la preturi avantajoase, iar sloganul campaniei exprima exact acest lucru: produse variate, proaspete si accesibile sunt zilnic pe rafturile magazinelor”, explica Sabin Fane, directorul de marketing al BILLA Romania.
Pentru fiecare dintre departamentele cheie ale magazinului, BILLA se ingrijeste sa ofere clientilor sai cele mai bune produse si servicii. Astfel, legumele si fructele sunt mereu la indemana celor care aleg sa cumpere de la BILLA, intr-un sortiment variat, potrivit sezonului si intotdeauna proaspete, datorita sistemului de aprovizionare zilnica. De aceeasi calitate controlata si preturi avantajoase se pot bucura si clientii raioanelor de carne – fiecare sortiment este transat in filialele BILLA si verificat cu atentie de catre medicii veterinari. In plus, fiecare supermarket BILLA dispune de o vitrina de Delicatese cu servire asistata, de unde se pot achizitiona sortimente variate de preparate calde, branzeturi si specialitati si o gama larga de produse de panificatie proaspat coapte in magaz…
Citeste in continuare pe coolinaria.ro
Adauga comentariu