Kraft Foods lansează în România una dintre mărcile importante din portofoliul său internaţional, biscuiţii săraţi TUC, sub sloganul “Mereu gustos, mereu la’ndemână“.
Biscuiţii săraţi TUC se diferenţiază de snaks-urile tradiţionale prin conţinutul bogat de cereale (72%), printr-un aport redus de grăsimi datorat procesului de coacere, şi nu prăjire, prin care sunt obţinuţi.
“Biscuiţii TUC reprezintă o gustare ideală pentru a-ţi potoli foamea între mese, datorită texturii uşoare şi crocante, a gustului lor unic. Biscuiţii sunt disponibili în 3 dintre aromele preferate ale românilor (cu sare, paprika şi brânză), precum şi în două variante de gramaj, astfel încât sunt mereu la îndemână pentru a fi serviţi oricând şi cu orice ocazie“, declară Rastislav Spavelko, Senior Brand Manager Biscuiţi.
Istoria biscuţilor TUC începe în anul 1958, când Dl. Parein, care deţinea în Belgia o mică cofetărie, pleacă în SU…
Citeste in continuare pe coolinaria.ro
Adauga comentariu