Cel mai mare forum IT&C, Cerf, aflat la a 15-a editie, si-a primit vizitatorii in perioada 3-7 mai la Complexul Romexpo, Bucuresti. De data aceasta, organizatorii au creat "Orasul digital" Cerf, impartit pe sectoare (IT Digital, Comunicatii si B2B). In cadrul acestui "oras" vizitatorii s-au putut plimba printre diverse standuri ale firmelor din domeniu. Ca deobicei, asa cum ne-am obisnuit, firmele prezente s-au intrecut in a crea diverse actiuni interactive menite sa atraga publicul. Concursuri, posibilitatea de a juca diverse jocuri pe calculator, testare de aparatura, toate au avut drept scop prezentarea ultimelor aparitii si tendinte din domeniul IT&C, dar si atragerea de clienti interesati in achizitionarea de diverse produse. Decoruri futuriste, personaje costumate, majorete sau masini de formula 1 au facut parte din peisajul Cerf de anul acesta. |
|||
|
|||
Printre noutatile de anul acesta se numara asigurarea accesului la internet wireless pe toata suprafata expozitiei (marita cu 17% fata de anul trecut). O alta noutate o reprezinta prezenta standurilor proprii a marilor producatori de aparatura audio si video LG, Panasonic, Philips, Sony sau Samsung. Acestea au venit sa prezinte ultimele produse iesite pe piata, printre care amintim: cel mai mare televizor cu plasma din lume de la Samsung, sau prima rama de fotografii digitale, ce poate afisa pana la 80 de poze, cu o calitate asemanatoare celor traditionale, imprimate pe hartie, datorita ecranului LCD de inalta definitie. |
|||
Firmele de telefonie Vodafone si Cosmote s-au aflat la prima aparitie la acest targ. Vodafone, la doar cateva zile dupa lansarea oficiala in Romania, a venit la Cerf cu 2 premiere: Vodafone Mobile Connect, cea mai performanta solutie de conectare wireless pentru utilizatorii de laptop si Vodafone Live!, care include servicii de muzica. Cu o alta abordare, Cosmote a invitat publicul, in conceptul "Cosmote te face celebru", la "un minut de celebritate" pe postul MTV Romania. Printre vedetele invitate, care au dat cu generozitate autografe, si s-au fotografiat alaturi de fani, s-au numarat Pepe, Anna Lesko, Loredana, Class, Blondy si Akcent. Un stand cu aspect impresionant, zepelin, a fost realizat de cei de la Romtelecom, pentru promovarea Clicknet, avand in interior 12 calculatoare pe care pot fi testate serviciile oferite. |
|||
|
Adauga comentariu