
„Conform studiilor noastre, Farmec este primul brand ales de romani in procesul de achiziţie al unui produs de epilare, cu o cota de piaţa de 48,9% in volum şi de 42,8% in valoare. Continuam sa ne surprindem consumatorii anul acesta cu o noua gama de produse depilatoare venind astfel in intampinarea celor mai diversificate nevoi și preferinte. Pe langa actiunea rapida și eficienta, noile depilatoare au și proprietati hidratante, emoliente şi calmante”, a declarat Ioana Borza, Marketing Manager Farmec.
Gama contine 4 subgame diferentiate prin specificitatea produselor in functie de tipul de piele: depilatoare cu extract de Orhidee concepute pentru pielea normala; cu extract de Argan destinate pielii deshidratate; cu extract de Vanilie potrivita pielii sensibile.
In noua gama se gasesc şi produse special realizate pentru adolescenţi: depilatoare cu extract de Zmeura pentru pielea sensibila, şi pentru barbaţi – crema depilatoare cu Boswellia Serrata.
Noile depilatoare Farmec cu eficienţa sporita şi acţiune rapida se intind uniform pe piele, indeparteaza rapid firele de par, au o toleranţa cutanata mult imbunataţita şi sunt bogate in principii active ce confera pielii hidratare, catifelare şi protecţie. De asemenea, acestea conţin parfumuri placute şi confera o senzaţie de prospeţime pielii, in doar 3 minute de la aplicare.
Mai multe informaţii despre noua gama de depilatoare Farmec gasiţi pe site-ul companiei şi pe pagina de Facebook.
Adauga comentariu